[email protected] (eveniment online)

Când ne gândim la viitorul la muncă, inevitabil tehnologia ocupă un loc central. Automatizarea, inteligența artificială, digitalizarea, toate implică schimbări importante într-o organizație, schimbări ce trebuie făcute rapid, dar și adaptate și actualizate periodic.

Modul și  mediul în care lucrăm, cum comunicăm, ce ne motivează, ce ne câștigă loialitatea, ce ne inspiră, cum ne conectăm unii cu alții la nivel uman, dar și profesional – toate acestea sunt tot aspecte esențiale ale viitorului. În acest context, rolul specialiștilor de HR este mai important ca niciodată. Cum privim ziua de mâine și cum ne pregătim pentru ea?

Discutăm pe 25 februarie 2021, la [email protected].

AUDIENȚĂ:

HR Managers & HR Directors
Talent & Acquisition Managers
Employer Branding Managers
Recruitment Managers
HR Business Partners
Hiring Managers
HR & PR Specialists
Internal & External Communication Managers
Consultanți HR, PR & employer branding
Directori generali
Team Leaders

Executive Transition Coach (PCC) & Global Head of HR, Vodafone Navid este Executive Coach și expert în tranziții în leadership; a locuit în 5 țări și a lucrat în 6 sectoare. Are o experiență de 20 de ani în HR, în unele dintre cele mai admirate organizații din lume, la nivel de leadership național, regional...
Employee Experience Design Lead, Telefónica Global Beatriz este expert în design strategic și conduce în prezent echipa de design al experienței angajaților în Telefonica Global (zona de personal). În prezent se concentrează asupra conceperii viitorului model de lucru al companiei și explorează impactul platformelor de muncă hibride asupra experienței angajaților. Are o vastă experiență în...
HR Manager, JYSK România și Bulgaria Simona Carp este HR Manager JYSK România și Bulgaria din anul 2014, an în care JYSK Nordic a preluat franciza din România și a început procesul accelerat de expansiune. A fost primul angajat al departamentului de HR din România al retailerului. Și-a dorit acest post pentru că l-a considerat...
Director, People & Organisation, PwC România Oana coordonează practica de consultanţă în Resurse Umane și Dezvoltare Organizațională din PwC România, având peste 12 ani de experienţă în ţări din Europa Centrală şi de Est şi CSI, în proiecte legate de strategia de resurse umane, evaluarea eficacităţii şi proceselor legate de managementul capitalului uman, diagnosticarea şi...
CEO & Founder, IziDoc Diana este fondatoarea IziDoc, prima platformă de beneficii dentare pentru angajați care face accesul la dentist mai ușor. Venind din zona de consultanță de management, are o înclinație către identificarea problemelor și a soluțiilor potrivite. Astfel, în cadrul Kearney Global Management Consulting a derulat numeroase proiecte de strategie și implementare cu...
Director Resurse Umane, Grupul Bosch în România Cristina Corello este Director de Resurse Umane pentru Grupul Bosch în România – al doilea Cel Mai Dorit Angajator din Industria Automotive. Ea coordonează acest departament de mai bine de 9 ani și se bucură de o expunere largă către proiecte și procese complexe, menite să asigure o...
Chief People Officer, First Bank Andreea Mihnea s-a alăturat echipei de management a First Bank în iunie 2020. În calitate de Chief People Officer, obiectivul Andreei este de a transforma organizația într-o companie cu forță de muncă agilă și orientată spre viitor, cu o atenție specială acordată digitalizării. Profesionist cu o experiență de peste 20...
Human Resources Director, Orange România Absolventă a Facultății de Finanțe, Credit și Contabilitate din cadrul Academiei de Studii Economice din Bucureşti, Luiza Müller a intrat în lumea telecomunicațiilor în anul 1998, în echipa MobilRom, care avea să devină ulterior Orange România. Cu un parcurs profesional consistent în domeniul financiar, ca Senior Accountant, Accountant Coordinator și...
HCM Global Sales Director, TOTALSOFT Mihai are o experiență bogată în domeniul resurselor umane de peste 14 ani, cu o viziune cuprinzătoare asupra tehnologiilor, strategiilor și a celor mai bune practici în materie de resurse umane. Pornind de la nevoile cele mai de bază ale resurselor umane, cum ar fi salarizarea sau managementul general, până...
Co-fondator, Pluria Andrei este co-fondator Pluria, primul serviciu internațional fondat în România care îmbunătățește retenția și atragerea de talente oferind companiilor acces la o rețea de spații de lucru flexibile pentru angajați. Cu acoperire pe două continente, serviciul Pluria poate fi accesat de către angajatorii din România, Spania, Columbia și Portugalia, și susține eforturile companiilor...
Gabriela Neamtu
Corporate Center & HR Manager, MOL România Gabriela s-a alăturat echipei MOL România în 2005, în funcția de buyer în cadrul nou-înființatei divizii, Corporate Services. În 2008, devine Senior Buyer, iar în 2010 preia conducerea Corporate Services, fiind responsabilă pentru achizițiile MOL România, pentru implementarea celei de-a doua faze a proiectului terminalului petrolier de la...
BI-CPM Developer, Senior Software Octav este membru al echipei de dezvoltare Business Intelligence/Corporate Performance Management din cadrul Senior Software. El este specializat în dezvoltarea de soluții BI/CPM. Acesta deține o diplomă de licență în Economie de la Academia de Studii Economice din București, Facultatea de Contabilitate și Informatică de Gestiune, și o diplomă de masterat...
Director Resurse Umane, FrieslandCampina România Alexandra David coordonează activitatea de HR a FrieslandCampina România pentru aproximativ 600 de angajați împărțiți în 2 fabrici, Cluj și Tg Mureș, 2 depozite și sediul central în Bucuresti. Tot in cadrul grupului Royal FrieslandCampina a detinut si rolul de Change Management Leader pentru un program global de transformare a...
Human Resources Director, Brico Dépôt România (parte a grupului Kingfisher) Cristina s-a alăturat Brico Dépôt România în aprilie 2020, ca Director Resurse Umane și membru al Consiliului executiv. Se ocupă de ariile resurse umane, comunicare internă și office management, pentru o echipă de peste 2.300 de colegi. Înainte de a face parte din echipa Brico...
Managing Partner, BusinessMark
  • TIME LEAP. Unul dintre efectele pandemiei este acela de comprimare a timpului. Astfel, sunt schimbări la nivel organizațional și, specific, la nivelul modului în care lucrăm ce vor deveni realitate mult mai repede decât ne așteptam și ne pregăteam. Ce rol joacă specialiștii de HR în acest proces de schimbare? Cum și în ce ritm se vor adapta companiile?
  • DE LA PROVIZORIU LA DEFINITIV. Ce schimbări aduse de pandemie ne așteptăm să devină definitive?
  • NEW BEGINNINGS. Cum a schimbat pandemia rolul managerului de HR în organizație? Putem discuta despre o nouă poziționare ce va defini viitorul la nivel de resurse umane?
  • CARE SUNT SLUJBELE VIITORULUI? Cum se vor schimba organigramele organizaționale în viitor? Cum se pregătesc specialiștii de HR pentru această nouă configurație?
  • Digital transformation. Ca orice transformare, cea digitală este complexă și complicată. Dincolo de tehnologie, vorbim despre oameni și cultură. Cum unim toate punctele importante pentru un proces de transformare eficient?
  • TECHNOLOGY WILL SET US FREE. Tehnologia deja își face tot mai mult loc în cadrul deprtamentelor de HR. În ce măsură și în ce ritm ne așteptăm să crească gradul de integrare în următorii ani? Odată eliberat de sarcinile ce consumau multe resurse la nivel de timp și efort, cum va continua să evolueze rolul specialistului de HR?
  • Transformare digitală în HR: feedback continuu, chatbot, semnătură electronică
  • AI & PRIVACY. Care sunt riscurile la nivel de securitate a datelor pe care extinderea AI la nivel organizațional le are? Sunt datele angajaților corespunzător protejate?
  • HR ANALYTICS. Cum ne așteptăm să se modifice departamentele de HR în viitor la nivel de capacitate de analiză a datelor? Cum arată departamentul de HR ”data-driven”, ce sintetizează datele pentru a rezolva probleme de HR, precum employee performance sau engagement, dar și probleme ale business-ului, per total?
  • RESKILLING & UPSKILLING. Nu ne putem imagina viitorul la locul de muncă fără să ne dăm seama că tehnologia va schimba mult modul în care lucrăm. Dar sunt angajații pregătiți pentru slujbele viitorului? Ce strategi de reskilling și upskilling au companiile?
  • EMPLOYEE EXPERIENCE. Experiența angajatului este privită tot mai mult, mai ales prin lentila digitalizării, precum customer experience. Ce presupune o astfel de abordare?
  • EMPLOYER BRANDING. Ce este un brand dacă nu o bună și transparentă comunicare a eforturilor, valorilor și principiilor unei companii? Când vine vorba de brandul de angajator, situația nu este deloc mai puțin complexă. Cum creăm un brand de angajator cu sinceritate, gândire strategică și puțin șarm? Cum ne spunem povestea, fără a spune povești?
  • SOCIAL ISSUES THAT MATTER. Știm că responsabilitatea socială și sustenabilitatea sunt aspecte tot mai importante pentru un brand de angajator. Generațiile tinere, în mod deosebit, oferă mare importanță poziționării pe care companiile o adoptă în privința acestor aspecte. De la diversitate la impactul asupra mediului, care sunt cele mai importante elemente pentru aceștia? Dar în contextul socio-economic al pandemiei ce a pornit în 2020, cum ne așteptăm să se poziționeze companiile?
  • BENEFITS AND PROJECTS I LOVE. În mediul digital, personalizarea este o condiție pentru eficiență. Putem spune același lucru pentru programele de beneficii și compensații, precum și pentru programele de retenție? Unde se trage linia între insuficient și mai mult decât putem oferi?
  • ”THIS IS IMPORTANT TO ME”. Nu mai este un secret faptul că tinerele generații sunt mult mai disponibile schimbării, mobilității. Știm că retenția angajaților este esențială, dar când ne gândim la profilul anagajatului de mâine, știm ce îl motivează, ce este important pentru el? Suntem pregătiți să împlinim aceste așteptări?
  • WHO ARE YOU REALLY? Știm cât de importantă este cultura organizațională, iar adesea aceasta este definită ca ”personalitatea” unei companii. Dar la fel ca orice personalitate, ea este fluidă. Ce influențează cultura organizațională și cum putem avea grijă de sănătatea sa pe termen lung?
  • WHAT IS TALENT? O organizație are nevoie de talente, cu siguranță. Dar uitându-ne în viitor, ce numim ”talente”? Se va schimba setul de aptitudini și competențe ce definesc talentul în viitor? Cum ne putem pregăti de acum pentru angajații ce ni-i dorim peste ani?
  • REMOTE WORK & WORK-LIFE BALANCE. Este viitorul cel al lucrului de acasă? Cum se schimbă work life balance în aceste condiții? Dar nivelul de performanță?
  • WORK FROM HOME/OFFICE/COWORKING SPACES. Care vor fi soluțiile la nivel de spațiu de lucru în viitor? Sisteme fixe sau flexibile? O singură opțiune sau sisteme hibride?
  • RELATIONSHIPS & COMMUNICATION. Unul dintre rolurile esențiale ale specialiștilor este de a construi relații cu angajații. Dar cum reușești să faci asta în spațiul virtual, având în vedere tendințele de remote work?
  • PRAGMATIC CREATIVITY. Așa cum se întâmplă în multe alte specializări, și cea de HR a migrat în ultimii ani, împinsă de context, schimbare, evoluția pieței muncii, etc. Mereu aflați în situația de a găsi soluții pentru probleme foarte diverse, dar și direct implicați în business, specialiștii HR trebuie să dea dovadă simultan de creativitate și pragmatism. Cum pot fi cele două împăcate? Cum educăm creativitatea pragmatică? Cum putem încuraja o astfel de abordare și la nivelul echipelor?

Participarea la conferință este gratuită, dar este necesară înregistrarea prealabilă, AICI.

Pentru informații suplimentare, vă rugăm să ne contactați la [email protected]