Timișoara HR Vibes 2022

Pe 9 iunie 2022, vă invităm la o nouă ediție a Timișoara HR Vibes, eveniment ce va avea loc în format hibrid„in person”, Iulius Congress Hall, și online, pe platforma MyConnector. HR Vibes este proiectul prin care ne dorim să creăm comunități locale de profesioniști în resurse umane.

Ne uităm cu atenție la contextele locale, creăm discuții adaptate și încurajăm specialiștii să facă schimb de experiență. Ne propunem să conturăm imaginea viitorului în muncă prin ochii specialiștilor, dar și să discutăm despre cum am gestionat provocările ultimilor ani, despre cum ne adaptăm prezentului în schimbare. Vorbim despre trenduri, dar ne raportăm la realitate, vorbim despre viitor într-o notă pragmatică.

Evenimentele din seria HR Vibes continuă și în alte orașe:

  • Brașov HR Vibes – 15 iunie 2022, Hotel Kronwell
  • Iași HR Vibes – 23 iunie 2022, Palas Congress Hall
  • Oradea HR Vibes – 30 iunie 2022

AUDIENȚĂ

  • HR Managers & HR Directors
  • HR Business Partners
  • Talent & Acquisition Managers
  • Employer Branding Managers
  • HR & PR Specialists
  • Recruitment Managers
  • Hiring Managers
  • Internal & External Communication Managers
  • Consultanți HR, PR & employer branding
  • Directori generali
  • Team Leaders
Andre de Wit
Dean, LEADERSHIP ACADEMY AMSTERDAM. Până recent, Andre a ocupat funcția de Vicepreședinte pentru învățarea și construirea de capacități pentru grupul Carlsberg, o companie internațională de producere a berii, cu 45.000 de angajați și fabrici în 40 de țări, în principal în Europa de Nord, Vest și de Est și Asia. Andre este partener în Courage11...
Group Change and Organization Development Lead, Syngenta Group (Basel, Elveția) Fascinată de oameni și profund curioasă de ceea ce îi motivează. Jurnalistă ca formație și Change Manager din dorința proprie – a făcut cunoștință cu Managementul Schimbării în urmă cu 17 ani, printr-o serie de împrejurări fericite, bucurându-e de fiecare zi de atunci! Implicată în...
Director, Talent Acquisition, EMEA, Morningstar  Roxana Brahăsteanu este Director de Talent Acquisition pentru regionea EMEA în cadrul Morningstar, ocupând această poziție după achiziția Sustainalytics în 2020. În calitate de lider global de TA pentru Sustainalytics, Roxana a contribuit la triplarea efectivului global al companiei în doi ani, într-o perioadă de creștere extraordinară pentru industria ESG....
Regional HR Manager, Auchan Romania  Cu o experiență de 17 ani în management, din care 12 în domeniul HR, coordonez în prezent echipele HR din 21 magazine Auchan. De 15 ani „and still counting…” , pe ea o pasionează cu adevărat „ideologia” Auchan și diversitatea experiențelor profesionale și umane pe care a avut oportunitatea să le trăiască intens  în toți acești ani, alături de oameni minunați și lideri autentici.
HR Director, FLEX. Cu o experiență profesională de peste 15 ani, Diana Nãstase are o vastã experiență de leadership, în iniţiative strategice de dezvoltare a resurselor umane şi proiecte operaţionale în Romȃnia şi peste graniţe (Europa şi U.S.), precum şi numeroase certificări profesionale în zona de Coaching – Solution Focused, TEIQue, DISC, fiind certificatã ca...
Human Resources Manager, AKWEL Este absolventă de Jurnalism și Științele Comunicării, domeniu care a rămas prima ei dragoste, însă a avut șansa să crească în calitate de profesionist în HR. Alina spune că simte norocoasă să fie într-un domeniu care se transformă continuu și se reinventează. În contextul acesta, ea a cunoscut industrii diferite de...
HR Manager, Kimball Electronics România Mirela Crețu este HR Manager al Kimball Electronics România din mai 2015. A absolvit Facultatea de Pedagogie și Stiințele Educației în 2003, iar în 2005 Masterul în Education Policies. Mirela și-a început cariera lucrând pentru ONG-uri între 2003 și 2006, precum Centrul pentru Asistență Rurala parte a Soros Network. Momentul...
HR MANAGER, HAI Extrusion Experiența profesională de peste 20 de ani în Resurse Umane, în organizații multicuturale. A făcut parte dintr-un start up în 2004, care a pus bazele unei companii care activează în industria de prelucrare a aluminiului, domeniu nou și aproape necunoscut în România și în special în zona de Vest a țării,...
Sales Manager, Smartree Cu o experiență de peste 15 ani în domeniul vânzărilor și business development, Anca s-a alăturat echipei Smartree pe poziția de Sales Manager. În cei peste 9 ani în domeniul resurselor umane, a colaborat îndeaproape cu numeroase companii multinaționale, având capacitatea de a înțelege foarte bine provocările din spatele proceselor de resurse...
Director Comercial, Edenred 
Coordonator Compensații și Beneficii, Smithfield România Liliana Mineață ocupă funcția de Coordonator Compensații și Beneficii în cadrul companiei Smithfield România. Cu studii în economie și experiență vastă în domeniul financiar-contabil acumulată în sistemul bugetar, în anul 2005 Liliana a decis că e momentul de o schimbare. Atunci și-a început activitatea la Smithfield. Integrându-se în departamentul...
Head of Sales, OLX România, Bulgaria și Portugalia Cu o activitate de peste 17 ani în dezvoltarea afacerilor din industrii precum retail, serviciile financiare sau comerț electronic, Cezar are o experiență dovedită în leadership transformațional, managementul echipelor de vânzări și dezvoltarea parteneriatelor în fluxurile B2B, B2C și B2B2C. Odată cu dezvoltarea categoriei OLX Locuri de...
Business Growth Manager, SanoPass Curios, entuziast, pasionat de sănătate și de soluții digitale pentru îmbunătățirea calității vieții. George îți povestește despre noile trenduri digitale din segmentul de beneficii extrasalariale pentru angajați.
HR Manager, Litens Automotive Eastern Europe Cu o experiență de cincisprezece ani în resurse umane (majoritatea dedicați industriei automotive), Ristena este un profesionist cu reputație excelentă în recrutare, people development și training. Pasionată de abordări diferite ale domeniului, a dobândit o experiență complexă și îndelungată în employer branding și marketing în HR. Atent observator al...
Director & Partener, ELEVATHOR Oana Ciobanu coordonează programele și soluțiile ELEVATHOR susținând companiile în demersul lor de creare și dezvoltare de businessuri și culturi organizaționale performante, reziliente, inovatoare, sustenabile, de succes. Oana are o experiență de peste 20 ani în companii private și instituții de stat, timp în care a implementat cu succes, atât la...
Head of HR, BRINEL; Co-Fondator, Institutul pentru dezvoltare umană și organizațională în România Având o experiență în zona de business IT de peste 10 ani și o preocupare activă în zona de dezvoltare a ființei umane și a organizațiilor (Biography work, IMO Methodology,  Comunicare Non Violentă, Dezvoltare personală, U Theory), Daniela propune spre reflectare o...
Director of Sales, Romanian Software Aurelian Chitez este Director of Sales @ Romanian Software, unul dintre liderii pieței de software în domeniul resurselor umane prin platforma colorful.hr. Aurelian are peste 10 ani de experiență în promovarea soluțiilor digitale ce susțin munca departamentelor HR prin soft-uri inteligente de automatizare a proceselor. În tot acest timp, datorită echipei...
CEO, UCMS by AROBS Din 2019, Ionuț Gherle este CEO al UCMS by AROBS, una dintre cele mai inovatoare companii românești, specializată în dezvoltarea de soluții integrate de management al resurselor umane și al salarizării. Încă de la început, și-a concentrat resursele pentru a crea un mediu de lucru plăcut pentru angajați, ținând cont de...
Chief Executive Officer, Salarium Manager cu 20 de ani de ani experiență în marketing și industria beneficiilor corporate, Alina înțelege cu adevărat nevoile și comportamentele clienților. Acest parcurs i-a oferit cunoștiințe vaste cu ajutorul cărora poate poziționa în piață produse și servicii dorite. În întreaga sa carieră, clienții și nevoile acestora au ocupat primul loc...
Acces in-person
300 lei +TVA
Buy Ticket

Discount de grup:
10% - 2 participanți
15% - 3 participanți
20% - 4+ participanți

Acces virtual
150 lei +TVA
Buy Ticket

Discount de grup:
10% - 2 participanți
15% - 3 participanți
20% - 4+ participanți

On Demand
100 lei +TVA
Buy Ticket

Nu puteți ajunge la eveniment? Nu ratați discuțiile. Solicitați înregistrarea evenimentului și urmăriți-o oricând aveți timpul necesar.

  • TECH FOR TRANSFORMATION. Tehnologia este principalul motor transformațional la nivel organizațional în acest moment. Care sunt pașii pe care companiile i-au făcut până în acest moment și cum îi planifică pe următorii? Cum ne pregătim pentru viitor, care va fi viteza de implementare și în ce termeni discutăm de tehnologizare la nivel strategic?
  • SPACE FOR SUCCESS. Viitorul pare a fi definit de munca în regim hibrid. Oamenii vor mai merge la birou, dar cu un alt ritm și un alt scop. Întâlnirile cu multe persoane, conectate virtual, dar și prezente fizic, vor fi frecvente. Spațiile de socializare vor fi mult dorite după perioada de izolare traversată. Dotările tehnologice necesare vor fi mai complexe. Siguranța în clădire va fi obligatorie. Cum adaptăm spațiile de birouri la noile obiective?
  • WORK FROM ANYWHERE. Lucrul remote a migrat rapid de la beneficiu la condiție de lucru în perioada pandemiei. Odată ce restricțiile impuse de pandemie vor disparea, în ce categorie va fi acest mod de lucru încadrat? Este work from anywhere noua normă?
  • THE REMOTE LEADER. Cu ce este diferit liderul remote? Ce noi aptitudini și-au dezvoltat liderii în perioada pandemiei? Putem vorbi despre o transformare a profilului liderului organizațional? Ce provocări pot apărea pe termen lung, în contextul unui sistem de lucru hibrid ce pare a deveni permanent?
  • HUMAN EXPERIENCE. Cum a migrat employee experience spre human experience și care sunt principalele elemente ce stau la baza unei strategii adaptate complexității modului de lucru actual?
  • DATA. Care sunt datele pe care departamentele de HR le au la dispoziție și cum poti fi acestea utilizate pentru a produce un impact pozitiv asupra engagementului, recrutării, EDI (Equality, Diversity and Inclusion), performanței, experienței angajatului, etc?
  • THE GREAT RESIGNATION. Ce amploare are acest fenomen în România? Cum răspundem acestui fenomen, ce avantaje avem la dispoziție, ce instrumente putem utiliza pentru un bun management al situației sau pentru diminuarea efectelor?
  • FUTURE OF RECRUITMENT. Cum arată viitorul în recrutare? S-a încheiat era recrutării în funcție de meserii? Trăim în era recrutării în funcție de aptitudinile nu neapărat specializate în funcție de industrii și domenii, ci în funcție de capacitatea de adaptare la viitor, tehnologie, schimbare? Care sunt așteptările și întrebările candidaților de azi și cum contrabalansăm ce nu putem oferi? Cum poți oferi siguranță și predictibilitate într-un context în schimbare? Talent acquisition.
  • SKILLS FOR THE FUTURE. Cum creăm oportunități reale de creștere angajaților, printr-o abordare dinamică de re- și up- skilling? Care va fi configurarea forței de muncă în relația cu tehnologia emergentă, echipe dedicate sau formarea tuturor angajaților pentru a utiliza tehnologia avansată?
  • WORK AS AN EXPRESSION OF PURPOSE. Numeroase studii arată că salariul nu mai este un factor motivator suficient. Angajații oferă tot mai multă importanță scopului, misiunii companiei pentru care lucrează, reflectându-și, astfel, valorile personale în viața profesioanlă. Cum comunicăm și demonstrăm valorile companiei?
  • BUILD A BRAND. Ce stă la baza unei bune strategii de employer branding? Care este „core”-ul unei companii și cum se reflectă acesta în relația anagajat-angajator? Ce definește profilul anagajatului în 2022 și cum testezi gradul de compatibilitate cu propria companie? Care este tonul potrivit în discuția cu angajații și potențialii angajați în acest moment, dar și în perioada post-pandemică?
  • MENTAL HEALTH IN THE WORKPLACE. Mai mult ca niciodată, bunăstarea psihologică a fost plasată de companii în centrul programelor de suport și beneficii. Dictat de context, acest trend pare rapid să se transforme într-un element permanent. Vorbim despre o normalizare a provocărilor psihologice la locul de muncă? Dincolo de efectele pandemiei, putem spune că a sosit momentul exprimării libere a altor tipuri de provocări pe care angajații le întâmpină la locul de muncă? Suntem pregătiți în mod real să gestionăm acest tip de informații?

Parteneri media:

Debizz     Top Business 
Detaliile Evenimentului
Parteneri