TAX & FINANCE FORUM 2021 (eveniment online)

BusinessMark are plăcerea să vă anunţe organizarea unei noi ediții a Tax & Finance Forum, eveniment online ce va avea loc pe 14, 15 aprilie 2021.

În cadrul evenimentului vom aborda cele mai importante aspecte și noutăţi legislative, cu impact fiscal și în salarizare, principalele provocări pentru contribuabilii români și soluții de adaptare la noile prevederi.

Vom prezenta și analiza, alături de experți din domeniu, tendințe și politici fiscale, noutăți ale Codului Fiscal și Codului de Procedură Fiscală, prețurile de transfer în 2021, Dosarul Suport – anexă a dosarului de prețuri de transfer, aspecte privind TVA, inspecțiile fiscale și litigiile fiscale, noutăți privind taxele directe, Directiva DAC6, aspecte privind raportarea SAF-T, noutăți fiscale cu impact în salarizare, beneficii pentru angajați și tratamentul fiscal al acestora, mobilitatea angajaților, telemuncă, legislație de mediu și inspecții de mediu, legislație vamală, importul și exportul de mărfuri în contextul Brexit, noutăţi legislative în domeniul contabilităţii și a raportării financiare internaționale.

Evenimentul va include prezentări de 20 minute, sesiuni de Q&A și seminarii de două ore.

AUDIENȚĂ

  • Directori financiari
  • Directori generali
  • Consultanți fiscali
  • Controlleri financiari
  • Directori economici
  • Directori contabili
  • Contabili
  • Auditori
  • Experți fiscali
  • Analiști financiari
  • Amtreprenori
Noutăţi fiscale în prag de primăvară. Cum am asimilat în acest scurt timp provocările noilor prevederi Tematică:
  • Consolidarea fiscală; locul conducerii efective, regularizarea impozit pe profit anual, reguli noi privind deductibilitatea/ nedeductibilitatea, creditul fiscal;
  • TVA și a taxelor locale;
  • BREXIT;
  • Obligații și schimbări la nivelul impozitării persoanelor fizice;
  • Implicaţiile practice ale noilor modificări de procedura fiscală.
Performanțele ANAF și inspecțiile de prețuri de transfer în 2020, perspective pentru 2021. Noile obligații de raportare DAC6
  • Performanțele ANAF în inspecțiile fiscale din anul 2020, analiza de risc fiscal și perspectivele pentru anul 2021;
  • Cum vă poate afecta un dosar de prețuri de transfer pregătit la nivel de grup dar neadaptat la legislația din România;
  • Efectele nefaste pe care le poate avea într-o inspecție fiscală neadaptarea la legislația din România a dosarului prețurilor de transfer pregătit la nivel de grup;
  • De ce este important să aveți o strategie de apărare coerentă și adaptată la cerințele echipei de inspecție fiscală;
  • Noua listă de mari contribuabili și impactul pentru contribuabilii ce vor fi încadrați în această listă;
  • Acordurile de preț în avans (APA) în perioada 2019 - 2020 și perspectivele pentru 2021;
  • DAC6. Preconcepții eronate. Conformare vs neconformare. Amenzi multiplicabile. Riscuri reputaționale.
Senior Manager Taxe Indirecte, Deloitte România Ana este Senior Manager în cadrul echipei de Taxe a Deloitte România, fiind specializată în TVA și taxe vamale, dar având experiență în proiecte de consultanță fiscală ce acoperă toate ariile de taxe. Cu o experiență de aproape zece ani în consultanță fiscală, ea a realizat si coordonat proiecte...
Director Servicii fiscale, PwC România Inge Abdulcair este Director în cadrul departamentului de impozite indirecte al PwC Romania. Ea s-a alăturat echipei PwC România în 2008 și are o experiență vastă în legislația română și cea europeană, precum și în jurisprudența europeană privind impozitele indirecte. Inge este membru al Camerei Consultanţilor Fiscali din România și...
Transfer Pricing & DAC6 Partner, ATIPIC Solutions Viorel Sbora este specializat în prețuri de transfer si in management-ul proiectelor de conformare la prevederile noii directive UE privind cooperarea administrativă DAC6. Viorel are vaste cunoștințe privind jurisprudența de prețuri de transfer și a coordonat echipa ATIPIC Solutions în pregătirea primei librării de jurisprudență în prețuri de...
Head of Tax, Noerr
Partener, Cabot Transfer Pricing Alina Andrei este partener în cadrul societății Cabot Transfer Pricing. Alina are experiență în pregătirea dosarului de prețuri de transfer din anul 2008, anul publicării Ordinului 222 / 2008 privind prețurile de transfer. Până în prezent, Alina a asistat mai mult de 100 de societăți locale și din Uniunea Europeană în...
Senior Legal Manager, Crowe România Cu o experienţă de 15 ani în activitatea de consultanţă legală, asistând companii internaţionale în operaţiuni de fuziuni şi achiziţii, contencios fiscal şi negocieri sindicale, Adrian semnează articole juridice şi de analiză socială pentru importante publicaţii autohtone.
Senior Tax Manager, Crowe România Consultant fiscal certificat de către Camera Consultanților Fiscali din România, cu o experiență de 12 ani în domeniu, Cristiana a fost implicată de-a lungul timpului în proiecte variate cum ar fi: asistență fiscală punctuală, servicii de due-diligence fiscal, asistență la inspecții fiscale, contestații, servicii de conformitate etc. pentru clienți care...
Senior Tax Manager, Crowe România Elena are o experiență de aproximativ 11 ani în domeniul consultanței fiscale, având certificare din partea Camerei Consultanților Fiscali. De-a lungul carierei sale, a fost implicată în proiecte variate de consultanță fiscală pentru clienți de talie internațională, soluționând cazuri ce țin de asistență fiscală punctuală, servicii de due-diligence fiscal, optimizări...
Director EY România, Director Tehnologie și Transformare Fiscală, Europa de Sud-Est Inga este Director în cadrul EY Tax Advisory & Compliance Services, focusându-se pe People Advisory Services. S-a alăturat departametului de impozitare al EY în 2007 și își desfășoară activitatea în biroul din București. A fost detașată în biroului EY din Milano, în cadrul departamentului...
Managing Partner, Artenie, Secrieru & Partners Andreea are o experiență de peste 18 ani în practica Fiscală și Juridică, coordonând un mare număr de clienți în chestiuni operaționale de zi cu zi și totodată conducând dispute naționale și internaționale în domeniul administrativ, al concurenței și cel fiscal. Face parte, de asemenea, din grupul de lucru...
Tax Partner, Crowe România Cu o vastă experiență profesională de 20 de ani în domeniul financiar-contabil și de peste 10 ani în aria de expertiză fiscală, Mitel a asistat de-a lungul carierei sale numeroase companii cu capital privat, românești sau internaționale, să identifice și să gestioneze cu succes problemele fiscale, a coordonat numeroase proiecte, de...
Tax Manager, PKF Finconta Narcisa are o experiență de 15 ani în domeniul financiar-contabil. Licențiată în economie, membru CECCAR și CCF, Narcisa reușeste să facă față tuturor provocărilor și nelămuririlor din acest domeniu. Reușeste să vina în întâmpinarea clienților cu cele mai bune sfaturi și lămuriri asupra tratamentului fiscal și contabil corect și ii acompaniază...
Director, Head of Accounting and Tax, Baker Tilly România Coordonator Prețuri de Transfer pe Europa de Sud-Est din august 2017, activează în această profesie de peste 19 ani, atât în sectorul privat, cât și în cel public, din România. La Baker Tilly România, Cristina coordonează și dezvoltă oferta de servicii de contabilitate și servicii M&A...
Ana-Maria Iordache
Partener, D&B David și Baias – afiliată PwC România Ana-Maria Iordache are o experienţă de 12 ani în domeniul litigiilor fiscale şi administrative, reprezentând cu succes numeroşi clienţi atât în faţa autorităţilor şi instanţelor de judecată din România, cât şi în procedurile derulate in faţa Curţii de Justiţie a Uniunii Europene. Sfera sa de practică...
FLORENTINA ȘUȘNEA
Managing Partner, PKF Finconta Florentina Șușnea ocupă poziția de Managing Partner al Grupului Finconta, grup alcătuit din patru societăţi: PKF Finconta, PKF Finconta Consultanţă, PKF Finconta HR și Finconta Consulting SPRL. Este licențiată în economie și științe juridice, cu un master în Fiscalitate și politici fiscale, absolventă a programului EMBA Tiffin University USA și Doctor...
Andrei Iancu
Avocat senior, D&B David și Baias Cu un background solid în drept fiscal, litigii civile și comerciale, Andrei s-a alăturat echipei de litigii fiscale a societății de avocatură D&B David şi Baias în noiembrie 2015. Anterior, a activat în cadrul departamentului de litigii şi arbitraj din cadrul unei firme de avocatură, dobândind experiență în litigii...
Dobrinescu Dobrev SCA, Partener Având dubla calificare în domeniul juridic și economic, Luisiana s-a specializat începând cu anul 2003 în drept fiscal. In anul 2007 a devenit membră a Baroului București și timp de 5 ani a făcut parte din echipa de taxe a Biriș Goran. În iulie 2012 a înființat Dobrinescu Dobrev SCA, alături de...
Andreea Giovani
Senior Manager, PwC România Cu un background tehnic, Andreea Giovani și-a început activitatea în domeniul protecției mediului în urmă cu 19 ani, dintre care peste 16 ani a activat în domeniul consultanței – protecției mediului. Începând cu anul 2009 a participat activ la derularea proiectelor privind verificarea rapoartelor de dezvoltare durabilă pentru diferite companii activând...
  • Tendințe și politici fiscale la nivel internațional. Strategia fiscală a României si armonizarea legislației românești cu cea globală
  • Digitalizare. Transformare. Aspecte privind taxarea în economia digitală. Adaptarea autorităților fiscale
  • Principalele modificări și reglementări ale Codului Fiscal și Codului de Procedură Fiscală
  • Prețurile de transfer în 2021. Implicațiile Covid-19 și ale modificărilor Codulului Fiscal și Codului de Procedură Fiscală asupra prețurilor de transfer
  • Dosarul Suport - anexă a dosarului de prețuri de transfer
  • TVA 2021 – noutăți legislative, tendințe de modificare a directivelor europene, provocări și interpretări legislative, deducere, ajustări, rambursare, abordarea ECJ, exemple practice
  • Noile Directive TVA în materie de comerț electronic
  • Provocări în domeniul impozitului pe venit și a contribuțiilor sociale; telemunca
  • Aspecte și noutăți privind taxele directe
  • Legislație vamală. Importul și exportul de mărfuri în contextul Brexit
  • Directiva DAC6 - obligații de evaluare și raportare a tranzacțiilor transfrontaliere
  • Gradul de risc fiscal. Periplu legislativ: modalitatea de stabilire, condiții, criterii și efecte. Aspecte practice
  • Noi paşi în comunicarea cu autorităţile fiscale. De la dreptul de apreciere la nulitatea actului administrativ fiscal
  • Digitalizarea administrației fiscale din România. SAF-T (Standard Audit File for Tax) - aspecte privind modul nou de raportare standardizată către ANAF de anul acesta: pregătirea contribuabililor, cerințe, mod de funcționare, beneficii, implementare
  • Perspective și tendințe în inspecțiile fiscale. Controale și litigii fiscale. Trenduri, tematica abordată în controalele fiscale în perioada recentă și provocările practice ale contribuabililor
  • Spețe practice din inspecții fiscale - sediu fix de TVA, tichete cadou, scutiri de TVA etc.
  • Legislație de mediu și inspecții de mediu.
  • Noutăţi legislative în domeniul contabilităţii și raportării financiare internaționale
  • Limitele rezonabilității în recalificările fiscale, pornind de la jurisprudența în materia TVA
  • Provizioane – constituire și impact asupra rezultatului fiscal

Participarea la conferință este gratuită, dar este necesară înregistrarea prealabilă, AICI.

Pentru informații suplimentare, vă rugăm să ne contactați la [email protected]

Detaliile Evenimentului
Parteneri