Sibiu HR Vibes 2022

Pe 24 mai 2022, vă invităm la o nouă ediție a Sibiu HR Vibes, eveniment ce va avea loc în format hibrid„in person”, la Hotel Ramada, și online, pe platforma MyConnector. HR Vibes este proiectul prin care ne dorim să creăm comunități locale de profesioniști în resurse umane.

Ne uităm cu atenție la contextele locale, creăm discuții adaptate și încurajăm specialiștii să facă schimb de experiență. Ne propunem să conturăm imaginea viitorului în muncă prin ochii specialiștilor, dar și să discutăm despre cum am gestionat provocările ultimilor ani, despre cum ne adaptăm prezentului în schimbare. Vorbim despre trenduri, dar ne raportăm la realitate, vorbim despre viitor într-o notă pragmatică.

Un eveniment:          Powered by:  

Evenimentele din seria HR Vibes continuă și în alte orașe:

  • Timișoara HR Vibes – 9 iunie 2022, Iulius Congress Hall
  • Brașov HR Vibes – 15 iunie 2022, Hotel Kronwell
  • Iași HR Vibes – 23 iunie 2022, Palas Congress Hall
  • Oradea HR Vibes – 30 iunie 2022

AUDIENȚĂ

  • HR Managers & HR Directors
  • HR Business Partners
  • Talent & Acquisition Managers
  • Employer Branding Managers
  • HR & PR Specialists
  • Recruitment Managers
  • Hiring Managers
  • Internal & External Communication Managers
  • Consultanți HR, PR & employer branding
  • Directori generali
  • Team Leaders
Leadership and Change Consultant – Europe Lead, Human Resources Business Development, IBM Jos locuiește în Belgia și lucrează la IBM de 35 de ani, dintre care timp de 20 de ani a ocupat roluri ce presupuneau contactul clienții și roluri de management de linie. Treptat, a trecut la roluri din HR și conduce serviciul de...
Talent&Performance Management. Learning&Training Team Leader, Continental Automotive Systems Sibiu Mihai Ețcu deține o experiență de peste 15 ani în domeniul HR, cu implicare consistentă în arii precum Training, Talent și Performance Management. Cu background în domeniul psihologiei, Mihai este pasionat de comportamentul uman și modul în care putem să schimbăm viitorul folosind un instrument foarte...
Group Change and Organization Development Lead, Syngenta Group (Basel, Elveția) Fascinată de oameni și profund curioasă de ceea ce îi motivează. Jurnalistă ca formație și Change Manager din dorința proprie – a făcut cunoștință cu Managementul Schimbării în urmă cu 17 ani, printr-o serie de împrejurări fericite, bucurându-e de fiecare zi de atunci! Implicată în...
Sales Manager, Smartree Cu o experiență de peste 15 ani în domeniul vânzărilor și business development, Anca s-a alăturat echipei Smartree pe poziția de Sales Manager. În cei peste 8 ani în domeniul resurselor umane, a colaborat îndeaproape cu numeroase companii multinaționale, având capacitatea de a înțelege foarte bine provocările din spatele proceselor de resurse...
Director Comercial, Edenred 
Implementation Team Leader Charisma HCM, TotalSoft Alexandru are peste 5 ani de experiență în account management, consultanță vânzări B2B și partner relationship management. Experiența sa dobândită în această perioadă contribuie la stabilirea și implementarea strategiei de vânzări.  Îl recomandă cunoștințele cuprinzătoare pentru IT și mediul de afaceri, înțelegerea aprofundată a pieței locale și regionale de...
HR Business Partner, Tremend Luiza Florian este HR Business Partner in cadrul Tremend, unde are un impact important în transformarea organizației, contribuind la îmbunătățirea proceselor și a experienței membrilor echipei în companie. După un start în zona de recrutare 360 pentru companii de software, Luiza s-a reorientat către activități strategice în ariile ce vizează People...
CEO, CREASOFT IT Adrian Dinu este fondatorul și CEO-ul grupului CREASOFT (creasoft.ro), care dezvoltă soluții software și hardware (pontaj, soluții de inventar, monitorizare vendomate etc.). Are o experiență de aproape două decenii în antreprenoriat, în diverse business-uri care îmbină soluțiile software cu echipamentele hardware. În 2018 a avut și primul exit important: a vândut SAS...
Head of International People Operations, Amber În prezent Head of Internațional People-Ops la Amber, Luiza Banyai are peste 20 ani de experiență în HR și managementul schimbării,  în trecut ocupând poziții cheie în companii precum Connex, Vodafone, A&D Pharma , Enel și  Kingfisher-BricoDepot.  Inginer, pasionată de dezvoltarea umană și organizațională, mama, coach, membră a unei echipe senzaționale susține generațiile tinere prin prezentarea conexiunilor dintre...
Head of HR, BRINEL; Co-Fondator, Institutul pentru dezvoltare umană și organizațională în România Având o experiență în zona de business IT de peste 10 ani și o preocupare activă în zona de dezvoltare a ființei umane și a organizațiilor (Biography work, IMO Methodology,  Comunicare Non Violentă, Dezvoltare personală, U Theory), Daniela propune spre reflectare o...
Director of Sales, Romanian Software Aurelian Chitez este Director of Sales @ Romanian Software, unul dintre liderii pieței de software în domeniul resurselor umane prin platforma colorful.hr. Aurelian are peste 10 ani de experiență în promovarea soluțiilor digitale ce susțin munca departamentelor HR prin soft-uri inteligente de automatizare a proceselor. În tot acest timp, datorită echipei...
Chief Executive Officer, Salarium Manager cu 20 de ani de ani experiență în marketing și industria beneficiilor corporate, Alina înțelege cu adevărat nevoile și comportamentele clienților. Acest parcurs i-a oferit cunoștiințe vaste cu ajutorul cărora poate poziționa în piață produse și servicii dorite. În întreaga sa carieră, clienții și nevoile acestora au ocupat primul loc...
Manager Resurse Umane, Solina Grup Oana este Manager Resurse Umane la Solina Grup, unul dintre cei mai mari producători de ingrediente pentru industria alimentară la nivel european. Rolul Oanei aici este legat de elementele strategice cele mai importante: armonizare între identitatea individului și identitatea organizației, dezvoltarea unor angajați cu înalte competențe, asigurarea unui leadership cu...
Acces in-person
300 lei +TVA
Buy Ticket

Discount de grup:
10% - 2 participanți
15% - 3 participanți
20% - 4+ participanți

Acces virtual
150 lei +TVA
Buy Ticket

Discount de grup:
10% - 2 participanți
15% - 3 participanți
20% - 4+ participanți

On Demand
100 lei +TVA
Buy Ticket

Nu puteți ajunge la eveniment? Nu ratați discuțiile. Solicitați înregistrarea evenimentului și urmăriți-o oricând aveți timpul necesar.

  • TECH FOR TRANSFORMATION. Tehnologia este principalul motor transformațional la nivel organizațional în acest moment. Care sunt pașii pe care companiile i-au făcut până în acest moment și cum îi planifică pe următorii? Cum ne pregătim pentru viitor, care va fi viteza de implementare și în ce termeni discutăm de tehnologizare la nivel strategic?
  • SPACE FOR SUCCESS. Viitorul pare a fi definit de munca în regim hibrid. Oamenii vor mai merge la birou, dar cu un alt ritm și un alt scop. Întâlnirile cu multe persoane, conectate virtual, dar și prezente fizic, vor fi frecvente. Spațiile de socializare vor fi mult dorite după perioada de izolare traversată. Dotările tehnologice necesare vor fi mai complexe. Siguranța în clădire va fi obligatorie. Cum adaptăm spațiile de birouri la noile obiective?
  • WORK FROM ANYWHERE. Lucrul remote a migrat rapid de la beneficiu la condiție de lucru în perioada pandemiei. Odată ce restricțiile impuse de pandemie vor disparea, în ce categorie va fi acest mod de lucru încadrat? Este work from anywhere noua normă?
  • THE REMOTE LEADER. Cu ce este diferit liderul remote? Ce noi aptitudini și-au dezvoltat liderii în perioada pandemiei? Putem vorbi despre o transformare a profilului liderului organizațional? Ce provocări pot apărea pe termen lung, în contextul unui sistem de lucru hibrid ce pare a deveni permanent?
  • HUMAN EXPERIENCE. Cum a migrat employee experience spre human experience și care sunt principalele elemente ce stau la baza unei strategii adaptate complexității modului de lucru actual?
  • DATA. Care sunt datele pe care departamentele de HR le au la dispoziție și cum poti fi acestea utilizate pentru a produce un impact pozitiv asupra engagementului, recrutării, EDI (Equality, Diversity and Inclusion), performanței, experienței angajatului, etc?
  • THE GREAT RESIGNATION. Ce amploare are acest fenomen în România? Cum răspundem acestui fenomen, ce avantaje avem la dispoziție, ce instrumente putem utiliza pentru un bun management al situației sau pentru diminuarea efectelor?
  • FUTURE OF RECRUITMENT. Cum arată viitorul în recrutare? S-a încheiat era recrutării în funcție de meserii? Trăim în era recrutării în funcție de aptitudinile nu neapărat specializate în funcție de industrii și domenii, ci în funcție de capacitatea de adaptare la viitor, tehnologie, schimbare? Care sunt așteptările și întrebările candidaților de azi și cum contrabalansăm ce nu putem oferi? Cum poți oferi siguranță și predictibilitate într-un context în schimbare? Talent acquisition.
  • SKILLS FOR THE FUTURE. Cum creăm oportunități reale de creștere angajaților, printr-o abordare dinamică de re- și up- skilling? Care va fi configurarea forței de muncă în relația cu tehnologia emergentă, echipe dedicate sau formarea tuturor angajaților pentru a utiliza tehnologia avansată?
  • WORK AS AN EXPRESSION OF PURPOSE. Numeroase studii arată că salariul nu mai este un factor motivator suficient. Angajații oferă tot mai multă importanță scopului, misiunii companiei pentru care lucrează, reflectându-și, astfel, valorile personale în viața profesioanlă. Cum comunicăm și demonstrăm valorile companiei?
  • BUILD A BRAND. Ce stă la baza unei bune strategii de employer branding? Care este „core”-ul unei companii și cum se reflectă acesta în relația anagajat-angajator? Ce definește profilul anagajatului în 2022 și cum testezi gradul de compatibilitate cu propria companie? Care este tonul potrivit în discuția cu angajații și potențialii angajați în acest moment, dar și în perioada post-pandemică?
  • MENTAL HEALTH IN THE WORKPLACE. Mai mult ca niciodată, bunăstarea psihologică a fost plasată de companii în centrul programelor de suport și beneficii. Dictat de context, acest trend pare rapid să se transforme într-un element permanent. Vorbim despre o normalizare a provocărilor psihologice la locul de muncă? Dincolo de efectele pandemiei, putem spune că a sosit momentul exprimării libere a altor tipuri de provocări pe care angajații le întâmpină la locul de muncă? Suntem pregătiți în mod real să gestionăm acest tip de informații?

Parteneri media:

 Debizz Top Business

 

Detaliile Evenimentului
Parteneri