Sibiu HR Vibes 2021

După un an si jumătate în care atât companiile, cât și oamenii au fost supuși unor teste dificile aduse de pandemia de COVID-19, îndrăznim să ne uităm ceva mai optimist spre viitor. Dar realitatea de dinainte nu este cu totul recuperabilă, adaptarea pe care cu toții am exersat-o în această perioadă a adus cu sine schimbări importante, dintre care unele sunt aici să rămână.

Harta schimbărilor și efectelor este complexă, iar specialiștii în HR au complicata misiune de a îi găsi sensul și a o face practicabilă, ținând cont atât de obiectivele de business, cât și de așteptările angajaților.

Invităm specialiști HR cu experiență și ne propunem să aruncăm o privire asupra strategiilor acestora, facem schimb de experiență și deslușim schema complicată de valențe ale modului cum va arăta munca după pandemie, în cadrul evenimentelor din seria HR Vibes.

Formatul evenimentului este hibrid, urmând să se desfășoare pe data de 5 octombrie 2021 în format fizic (la Hotel Ramada), în conformitate cu prevederile și condițiile autorităților, dar și online (platforma Cisco Webex).

Un eveniment:          Powered by: 

AUDIENȚĂ:

  • HR Managers & HR Directors
  • Talent & Acquisition Managers
  • Employer Branding Managers
  • Recruitment Managers
  • HR Business Partners
  • Hiring Managers
  • HR & PR Specialists
  • Internal & External Communication Managers
  • Consultanți HR, PR & employer branding
  • Directori generali
  • Team Leaders
HR Director, Board Member, Grupa Żywiec Andrzej este Director HR, membru în consiliul de administrație al Grupa Żywiec – una dintre cele mai mari Companii Operaționale ale Heineken din Europa. Are o experiență de 25 de ani în afaceri, Vânzări, Operațiuni și HR. A lucrat în mari companii globale: Mars, Diageo și Microsoft. Creează și...
Head of International People Operations, Amber In prezent Head of International People-Ops la Amber, Luiza Banyai are peste 20 ani de experienta in HR si managementul schimbarii,  in trecut ocupand pozitii cheie in companii precum Connex, Vodafone, A&D Pharma , Enel si  Kingfisher-BricoDepot.  Inginer, pasionata de dezvoltarea umana si organizationala, mama, coach, membra a unei echipe senzationale sustine generatiile tinere prin prezentarea conexiunilor dintre...
Sales Manager, Romanian Software Aurelian Chitez este Sales Manager in cadrul companiei Romanian Software si are o experienta de peste 10 ani in promovarea si vanzarea de solutii software dedicate optimizarii proceselor de resurse umane. In tot acest timp, Aurelian a contribuit la dezvoltarea de parteneriate durabile cu clientii Romanian Software, oferindu-le solutii flexibile, adaptate...
Chief Executive Officer, Salarium Manager cu 20 de ani de ani experiență în marketing și industria beneficiilor corporate, Alina înțelege cu adevărat nevoile și comportamentele clienților. Acest parcurs i-a oferit cunoștiințe vaste cu ajutorul cărora poate poziționa în piață produse și servicii dorite. În întreaga sa carieră, clienții și nevoile acestora au ocupat primul loc...
Manager Resurse Umane, Solina Grup Oana este Manager Resurse Umane la Solina Grup, unul dintre cei mai mari producători de ingrediente pentru industria alimentară la nivel european. Rolul Oanei aici este legat de elementele strategice cele mai importante: armonizare între identitatea individului și identitatea organizației, dezvoltarea unor angajați cu înalte competențe, asigurarea unui leadership cu...
People & Culture Director, Secom® În cei 18 ani de experiență în resurse umane, din care 13 în roluri executive în mai multe industrii, a căutat mereu să dea sens și consistență demersurilor din business cu și despre oameni. A condus proiecte complexe de transformare organizațională care au vizat redefinirea abordării de business, dezvoltarea capabilităților...
Managing Partner, SanoPass Delia are peste 20 de ani de experiență, dintre care ultimii 11 sunt în industria de HealthCare și Wellbeing. Si-a inceput cariera in domeniul vanzarilor, lucrand direct cu clientii si ascultand povestea acestora indeaproape, motiv pentru care astazi pune mereu utilizatorul pe primul loc. Viziunea ei despre serviciile de sanatate este ca...
HR Manager, Eaton Aprox 17 ani de învățare și dezvoltare continuă în HR, 9 ani într-o companie de consultanță și ceilalți în producție A creionat și dezvoltat politici, strategii, echipe și a avut ocazia să lucreze și să aprofundeze multe zone ale HR ului: administrare/legal (consultanță), payroll, talent acquisition, dezvoltare organizațională și formarea/educarea talentelor. A...
Ana Afteni
Regional HR Director South Europe,  Reckitt Benckiser Ana Afteni este o persoană orientată către afaceri, pasionată de domeniul Resurselor Umane, în industriile FMCG și farmaceutice, cu o experiență de peste 13 ani în cadrul companiilor multinaționale situate la nivel de top. Aceasta este un partener HR dedicat și determinat de rezultate, având un parcurs profesional...
Marketing Skills Development Manager, British American Tobacco Cu o experiență de peste 14 ani în HR, zone precum Executive Search, Employer Branding si Talent Development, Anca a colaborat cu companii precum KMTrust & Partners, Coca-Cola HBC, iar in prezent este parte din echipa regionala de training si dezvoltare în BAT pentru a contribui la dezvoltarea...
Acces fizic
350 lei +TVA
Buy Ticket

Discount de grup:

10% - 2 participanți
15% - 3 participanți
20% - 4+ participanți

Acces online
150 lei +TVA
Buy Ticket

Discount de grup:

10% - 2 participanți
15% - 3 participanți
20% - 4+ participanți

  • WORKPLACE DESIGN. Care devine adevăratul scop al birourilor în contextul sistemului de lucru hibrid? Sunt zilele destinate lucrului la birou menite să crească colaborarea, socializarea, inovația, spiritul de echipă, performanța? Dar cum putem obține toate acestea când angajații sunt prezenți pe rând și în mod întrerupt la birou? Cum arată un workplace design eficient?
  • WORK-FROM-ANYWHERE. Dacă în perioada distanțării sociale și a restricțiilor aduse de pandemie, a nu lucra de la birou însemna, cel mai probabil, a lucra de acasă, în perioada post- pandemie, work-from anywhere pare a readuce libertatea după care am tânjit. Dincolo de a lucra de acasă sau de la birou, multe noi posibilități se deschid, iar companiile se văd în fața unor provocări diferite. Ce costuri aduce work-from-anywhere spre deosebire de work from home? Cum trebuie adaptată cultura organizațională pentru o astfel de strategie? Ce tehnologii trebuie implementate? Ce adaptări trebuie făcute la nivel de management și leadership? Cât de eficient este un astfel de model? Ce soluții avem la dispoziție?
  • RECRUITING IN POST-PANDEMIC. Cum s-a schimbat procesul de recrutare în timpul pandemiei? Cum s-au schimbat așteptările candidaților și cum putem promova în mod eficient job-urile în prezent? La nivel de candidați și ”talent pools”, în contextul lucrului remote, ce noi oportunități apar? Dacă proximitatea nu mai este un criteriu de selecție, ce alte noi criterii apar – ce noi skill-uri trebuie candidații să aibă?
  • TECH TRENDS IN HR. Tehnologia a fost salvatoare în perioada pandemiei, însă rolul acesteia va fi esențial și în perioada post-pandemică. Performance& wellness management, HR analytics, recrutarea prin AI, automatizarea proceselor, îmbunătățirea comunicării și lucrului remote prin digitalizarea proceselor, data privacy, digital leraning & development – toate sunt tendințe la nivel de HR. Suntem pregătiți? Ce soluții avem?
  • EMPLOYEE EXPERIENCE. Criza provocată de pandemia de COVID-19 a adus schimbări majore pentru companii, dar și pentru angajați. Multe persoane și-au pierdut slujbele, altele au avut parte de micșorări salariale, foarte multe au schimbat modul de lucru peste noapte, fiind nevoiți să își transforme casele în birouri și să se adapteze unor sisteme tehnologice nefamiliare. Toate acestea sub presiunea performanței esențiale pentru supraviețuirea companiilor angajatoare. În acest context, cum putem descrie cu onestitate experiența angajaților? Care sunt punctele cheie pentru perioada post-pandemică?
  • EMPLOYER BRANDING. Ce noi valențe a adus criza provocată de pandemia cu SARS-COV-2 la nivel de employer branding? Cât de mult contează modul în care compania a reacționat la această criză percepția asupra brandului de angajator? Privind înapoi care au fost marii DOs & DON’Ts și cât de mult cântăresc ei acum? Care sunt principalele valori puse în lumină de pandemie și cum le putem integra în strategia de employer branding?
  • ORGANIZATIONAL CULTURE. Este cultura organizațională acum mai importantă ca niciodată? Încurajarea sistemului de lucru hibrid, prioritizarea well-being-ului angajaților, dezvoltarea leadershipului suont dar câtiva dintre factorii acum extrem de importanți. Ce putem face pentru a adapta în mod pozitiv cultura organizațională în perioada post-pandemie?
  • LEADERSHIP. Perioada pandemiei a fost atât de diferită, neașteptată și dificilă încât leaderii au fost în mod real expusi unor presiuni extraordinare și supuși unui test foarte dificil. Care sunt principalii factori ce definesc leadershipul în astfel de momente? Ce trebuie să aiba în vedere manegerii și leaderii în perioada următoare?
Detaliile Evenimentului
Parteneri