reTAG- a retail, FMCG & e-commerce conference for the modern world

Explozia tehnologică amplificată de pandemie are efecte majore asupra multor domenii, iar zona FMCG și retail nu face excepție. Obiceiurile de cumpărare s-au schimbat substanțial în perioada pandemiei, iar preferințele consumatorilor sunt și ele în schimbare. Companiile se văd în situația de a se adapta rapid așteptărilor ridicate și mereu în creștere ale consumatorilor. Automatizarea, tehnologizarea și utilizarea eficientă a datelor pare soluția pentru a răspunde rapid și personalizat cumpărătorilor. Abordarea sustenabilă, economia circulară sunt deja condiții esențiale pentru brandurile viitorului, dar și aceasta presupune modificări strategice importante. Ce soluții au companiile pentru a se adapta rapid tuturor schimbărilor? Cum pot construi o abordare agilă ce să lase loc de adaptare rapidă? Cum arată viitorul în zona FMCG și commerce?

Vă așteptăm să discutăm mai multe pe 14 aprilie 2022, la “reTAG – a retail, FMCG & e-commerce conference for the modern world”, un eveniment ce va avea loc în format hibrid, onsite la Hotel Radisson Blu din București și virtual pe platforma MyConnector.

TARGET

  • General Managers
  • Business Development Managers
  • Operations Managers
  • Procurement Managers
  • Distribution Managers
  • Commercial Managers
  • Sales & Marketing Managers
  • Brand Managers
  • Customer Development Managers
  • Online & Digital Managers
  • Trade Marketing Managers
  • Antreprenori
Professor of Practice in Innovation and Entrepreneurship, Hult International Business School Daniel este profesor de practică la Hult, campusul studențesc din Londra. Este un important consultant și rămâne activ, cu fiind interesat de Strategie și Inovație. Are experiență în domeniul corporativ, în cadrul unor companii precum TNT, FedEx și DHL, ceea ce furnizează legătura complexă...
Head of Global Innovation, Tata Consumer Products // Professor of Marketing & Innovations, Hult International Business School Lider în afaceri cu o bogată experiență internațională, Liliana conduce creșterea transformațională a unor branduri și portofolii pentru a impulsiona schimbarea semnificativă în rezultatele afacerilor de peste 20 de ani. Liliana este un expert important în inovație, comunicare...
Co-fondator, neakaisa.ro Laura Sardescu este antreprenor din 2014, când, alături de Vlad Sardescu a pus bazele platformei neakaisa.ro. Deși avea doar 23 de ani când a ȋnceput, a reușit, ȋn scurt timp, să aducă businessul ȋn top trei retaileri online din România pe nișa de mobilier, accesorii și obiecte sanitare pentru baie. Secretele succesului? Valorile companiei,...
Supply Chain Operations Expert, APTUS Manhattan Associates GeoPartner EE Membru al Consiliului Director ARILOG din anul 2007 ca Vicepreședinte si Președinte ARILOG in mandatul 2009 – 2011. Cu peste 25 de ani de experiență în logistică, Romeo a lucrat pentru mai multe companii cu diverse domenii de activitate (furnizori de servicii logistice, beneficiari ai serviciilor de...
E-commerce and Cross-channel Director, Cora România Din ianuarie 2005, Claudia face parte din echipa cora. În acest timp, a fost manager raion, manager departament textile, director magazin Cluj și Lujerului. Începând cu 1 aprilie 2022, ea a preluat responsabilitatea dezvoltării proiectelor e-commerce.
Co-Fondator, Obor21.ro Florian Mateiță (49 de ani) are o experiență de peste 22 de ani în business management, fiind antreprenor și un experimentat practician în managementul insolvențelor în cadrul companiei Rominsolv. În urmă cu 2 ani, alături de soția sa Iunia Mateiță, a dezvoltat Obor21.ro, prima cooperativă țărănească digitală, îmbinând pasiunea sa pentru gustul preparatelor...
Mobile, Loyalty & UX Development Manager Carrefour România Teodor Gurgui a preluat rolul de Mobile, Loyalty & UX Development Manager la Carrefour România în martie 2022, după patru ani petrecuți în echipa de digital, e-Commerce și mobile a companiei. Este responsabil de aplicația Carrefour – coordonând dezvoltarea funcțiilor tehnice, asigurând cea mai înaltă experiență pentru...
Chief Commercial Officer, Lensa
Managing Partner, Artesana International Alina a construit, alături de Daniel, singura fabrică de lactate din orașul natal, Tecuci, județul Galați. Absolventă de drept și relații internaționale, Alina este autoritatea nr. 1 în fabrica de lactate Artesana. Pentru Alina, antreprenoriatul nu înseamnă să nu ai șefi cărora să le dai socoteală, ci înseamnă responsabilitate, emoție și...
Director Cercetare Cantitativă, iSense Solutions Și-a început cariera în cercetarea de piață în 2007 iar ultimii trei ani i-a petrecut în echipa iSense Solutions. Din poziția de Director de Cercetare Cantitativă, Andrei întruchipează fără îndoială spiritul companiei. Este doctor în sociologie, cu o solidă pregătire academică, și îi place să îmbine rigoarea metodologică cu spiritul...
General Manager, Mantis România Implicat de peste 10 ani în proiecte IT dedicate logisticii și supply chain-ului, cu experiență în vanzarea și gestionarea proiectelor complexe de implementare a soluțiilor software dedicate logisticii. Mantis Romania este filiala locală a Mantis Informatics Group, un furnizor de top al soluțiilor software WMS dedicate logisticii cu prezență în peste...
Director Executiv, ARMO – Asociația Română a Magazinelor Online Director executiv – ARMO, asociatie membra Ecommerce Europe. Peste 19 ani de experiență în comerț online, atât în plan local, cât și internațional. A fost consultant pentru companii din Fortune 500 în implementarea de platforme de e-commerce la nivel global.
CEO, elefant.ro Cu peste 20 de ani de experiență în industria financiară, investiții și e-commerce, Sergiu conduce din 2009 operațiunile din România ale fondului de investiții Fribourg Capital. În ultimii 10 ani a fost implicat în dezvoltarea companiei elefant.ro, în care, din 2017, este și Director General.
CEO, Postis Pasionat de tehnologie și cu o experiență vastă în dezvoltarea de software și managementul proceselor de business, Mircea Stan a înființat în 2016 primul startup LogTech din România. Postis a construit prima platformă digitală dedicată optimizării proceselor de livrare pentru retaileri, e-fulfilleri și furnizori de servicii de logistică prin intermediul integrărilor de sisteme,...
Acces in-person
500 lei +TVA
Buy Ticket

Discount de grup:
10% - 2 participanți
15% - 3 participanți
20% - 4+ participanți

Acces virtual
150 lei +TVA
Buy Ticket

Discount de grup:
10% - 2 participanți
15% - 3 participanți
20% - 4+ participanți

On demand
100 lei +TVA
Buy Ticket

Nu puteți ajunge la eveniment? Nu ratați discuțiile. Solicitați înregistrarea evenimentului și urmăriți-o oricând aveți timpul necesar.

  • AFTERLIFE. Cum este viața după perioada pandemiei care a adus cu sine multe modificări pentru companiile din retail și FMCG? Cum adaptăm strategiile de business la realitatea post-pandemică? Este aceasta o nouă realitate sau vechea realitate?
  • SUSTAINABILITY. Ambalaje, materii prime, mod de producție și testare, toate sunt în atenția companiilor pentru a se calibra normelor de sustenabilitate stabilite de instituțiile internaționale, dar și cu adevărat dorite de consumatori, investitori, anagajați. Care este situația la acest nivel în România? Reutilizarea, reciclarea amabalajelor si efecte la nivel de logistică și supply chain.
  • HIGHER AND HIGHER- E-COMMERCE. Pandemia a adus o creștere la nivelul comportamentului de cumpărare online și în zona FMCG. Ce impact a avut acest lucru asupra companiilor din domeniu, dar și asupra celor din retail? Cum s-au restructurat strategiile? Este acesta un obicei al consumatorului ce ne așteptăm să rămână?
  • DIRECT-TO CONSUMER. Cum au crescut investițiile din această zonă în ultima perioadă? Sunt companiile din FMCG tot mai interesate să ajungă direct la consumatori, prin canale online? Cât de profitabilă este această abordare?
  • Q-COMMERCE. Cum se schimbă definiția termenului ”quick” din perspectiva consumatorului, care sunt așteptările acestuia la acest nivel? Vedem o consolidare a acestui segment în perioada următoare? Inovații la nivel de last mile delivery.
  • GIG ECONOMY. Care sunt efectele gig economy asupra supply chain&logistics în zona e-commerce, retail & FMCG? Cum poți include forța de muncă ”gig” în strategia de resurse umane pentru optimizare financiară, a productivității și o diminuare a presiunii puse asupra recrutării?
  • OMNICHANNEL-NOT JUST A BUZZWORD. Perioada pandemică a făcut ca termenul de ”omnichannel” să migreze din zona de trenduri în cea a realității. Investițiile rapide în e-commerce, dar și organizarea magazinelor ca puncte de livrare sunt doar două dintre măsurile rapide luate de companiile din retail. Cum s-au adaptat acestea și ce trenduri există pentru perioada viitoare?
  • MARKETPLACE. Cu o creștere remarcabilă în ultima perioada, marketplace-urile câștigă tot mai mult teren pe măsură ce companiile caută să își îmbunătățească prezența online. Cum va evolua acest segment în perioada următoare?
  • DIGITALIZATION, AI & NEW TECHNOLOGIES. Consumatorii interacționează cu brandurile prin diferite canale, atât online, cât și offline. De la interacțiunea personală la cea din multiplele medii online (site, aplicație mobilă, marketplace, social media, etc), companiile primesc date importante. Cum ne pot ajuta noile tehnologii să le valorificăm, să creăm experiență multichannel, să fidelizăm consumatorii, să creăm oferte și experiențe personalizate?
  • BIG DATA & ANALYTICS. Odată cu comerțul online, crește și cantitatea de date la care companiile au cu ușurință acces. Cum utilizează companiile aceste date pentru a obține informații despre comportamentul și preferințele consumatorilor? Cum coroborăm online data cu datele obținute din centrele comerciale? Cum sunt aceste informații utilizate pentru a îmbunătăți relația și comunicarea cu consumatorii, pentru a oferi soluții personalizate, pentru a crea strategii consumer-centric?
  • PAYMENT TRENDS. Cum arată viitorul la nivel de plăți? Instant bank transfers, buy now pay later, crypto payments, digital wallets, QR-code payments.
  • BLOCKCHAIN. Tehnologia blockchain la nivel de FMCG și ce avantaje poate aduce, atât pentru companii, cât și pentru consumatori.
  • CUSTOMER EXPERIENCE. Tehnologii digitale pentru a face diferența la nivel de experiență a consumatorului. Cum implici AR și VR pentru a îmbunătăți customer experience? Video-urile 3D și gamification ca metode de păstrare a engagementului.
  • INTERNET OF PACKAGING. Cât de aproape este trendul amabalajelor ”smart” ce completează rețeaua IoT? Cum pot senzorii amabalajelor oferi date importante despre consumator, comportamentul și preferințele lui? Ce avantaje aduc aceste ambalaje consumatorului și cum pot fi utilizate și in sens de safety sau diminuarea risipei?
  • YOUNG CONSUMERS. Care sunt preferințele generațiilor tinere la nivel de produse (tipul lor, ambalare, sursa materiilor prime, producție), modul de cumpărare, așteptările referitoare la livrare și retur, experiența de cumpărare. Sunt companiile adaptate trendurilor dictate de aceștia?
  • RISING STARS. Cum s-au schimbat preferințele consumatorilor în ultimii ani și cum ne așteptăm să evolueze acestea în perioada următoare? Care sunt noile staruri din categoriile bunurilor de larg consum?
  • FISCALITY. Aspecte fiscale cu impact asupra industriei retail & FMCG. Noutăți legislative cu impact asupra e-commerce-ului.
  • OLD FASHIONED & NEW AGE BRANDS. Care sunt brandurile ce se diferențiază și cum ajung ele în lumina reflectoarelor? Branduri noi și branduri tradiționale, poziționare și strategie.
Parteneri media:
Debizz Top Business

 

Detaliile Evenimentului
Parteneri
  • Aptus