Positive Business 2021 (eveniment online)

Fie că ne uităm spre noul consumator sau spre reglementările instituțiilor internaționale, este evident că presiunea asupra companiilor de a îmbrățișa o abordare sustenabilă, este foarte mare. În contextul pandemiei actuale, dar și al unei lumi ce în ultimii ani a arătat tot mai des cât de afectată este de schimbările climatice, discuția despre responsabilitate nu mai poate fi evitată de nimeni. Consumerismul, economia liniară sunt concepte ce par desprinse din alte vremuri, deși, realist, trecerea de la teorie la practică este un proces anevoios. A sosit momentul ca lumea business să mute accentul de pe acțiuni punctuale, cu beneficii pe termen scurt, menite mai degrabă să repare. Este momentul ca organizațiile să adopte o strategie unitară, pe termen lung cu privire la impactul real pe care îl au. Nu este o misiune ușoară, dar este singura soluție, iar cei ce vor porni primii de la linia de start vor avea cu siguranță mai multe de câștigat pe termen lung.

Discutăm despre responsabilitate și sustenabilitate pe 8 decembrie 2021, la Positive Business, eveniment ce se va desfășura online.

AUDIENȚĂ:

  • CEOs
  • Directori Generali & Executivi
  • CSR Managers
  • Sustainability Managers
  • Marketing Managers
  • PR Managers
  • Corporate Affairs Managers
  • HR Managers
  • Supply Chain Managers
  • Business Development Managers
  • Antreprenori
Sustainability advisor, eMAG
Chief Executive Officer, Green PC Ambalaje
Director Financiar, Schneider Electric Romania Mihaela Potlog este Director Financiar la Schneider Electric Romania, cu o experienţă de peste 20 ani în domeniul financiar contabil în retail şi producţie. S-a alăturat echipei Schneider Electric în 2015.  A absolvit Academia de Studii Economice din Bucureşti de unde deţine un Master în Audit Financiar şi Consiliere şi este membru...
Marketing Director, Electrolux Romania Teodora este un profesionist in marketing si comunicare cu o experienta de 20 ani in diferite industrii pentru companii si branduri globale de top. Expertiza cuprinde un spectru larg de sectoare, de la electro-IT, retail si FMCG (din pozitia de Marketing Director la Electrolux Romania, Vel Pitar Grup si Carrefour Romania),...
Professor of Practice in Innovation and Entrepreneurship, Hult International Business School Daniel este profesor de practică la Hult, campusul studențesc din Londra. Este un important consultant și rămâne activ, cu fiind interesat de Strategie și Inovație. Are experiență în domeniul corporativ, în cadrul unor companii precum TNT, FedEx și DHL, ceea ce furnizează legătura complexă...
Head of Global Innovation, Tata Consumer Products // Professor of Marketing & Innovations, Hult International Business School Lider în afaceri cu o bogată experiență internațională, Liliana conduce creșterea transformațională a unor branduri și portofolii pentru a impulsiona schimbarea semnificativă în rezultatele afacerilor de peste 20 de ani. Liliana este un expert important în inovație, comunicare...
Communications Manager, JYSK România Raluca Dascălu este Communications Manager pentru JYSK în România și Bulgaria, iar din acest rol se ocupă de comunicarea externă și internă a companiei scandinave și de acțiunile locale de CSR în cele două țări. După o experiență de 11 ani în presa scrisă și televiziune, a început să lucreze în...
Corporate Affairs & Communication Manager, FrieslandCampina România Anca Roman este Corporate Affairs & Communication Manager FrieslandCampina România de peste 2 ani. S-a alăturat companiei în urmă cu 9 ani, ocupând anterior funcțiile de Communication Manager & Marketing Manager DBB. Are o experiență de peste 16 ani în companii internaționale, lucrând pentru brand-uri precum Lay’s, Krax,...
Managing Partner, The Azores Sustainability & CSR Services Alina este Fondator și Managing Partner al agenției The Azores Sustainability & CSR Services. Principalele proiecte ale agenției sunt Romania CSR Index și Community Index, două ranking-uri care au obiectivul de a încuraja companiile din România să își alinieze strategia de sustenabilitate și responsabilitate corporativă la standarde...
Sustainability Manager, ING Bank România Alexandra Maier s-a alăturat echipei ING Bank România în 2018 și coordonează activitatea de responsabilitate socială a ING Bank România, ce presupune dezvoltarea și implementarea de programe care contribuie la protecția mediului și sănătatea financiară a românilor, precum și sprijinirea societății civile sau a grupurilor vulnerabile. Cu 10 ani experiență...
Dana Dobrescu, Mondelez
Corporate & Government Affairs Manager, MONDELEZ ROMÂNIA. Dana Dobrescu este Corporate & Government Affairs Manager în cadrul Mondelez International, gestionând strategia de comunicare corporativă și activitățile de public affairs din regiunea South  Central Europe, care include 10 țări (Romania, Bulgaria și piețele adriatice de est). Anterior, Dana Dobrescu a coordonat activitatea de comunicare din cadrul...
Nicoleta Deliu
Head of Communication, BCR Lucrează de peste 10 ani în domeniul comunicării, timp în care a experimentat şi adrenalina din agenţie şi strategia aplicată de partea clientului. A absolvit Masteratul de Comunicare şi Relaţii Publice din cadrul Şcolii Naţionale de Studii Politice şi Administrative, este absolventă a CIPR Londra în domeniul relaţiilor publice şi este...
  • momentum. Schimbările climatice și efectul asupra business-urilor. Care este impactul operațional și cum migrăm din zona de reactivitate în cea de proactivitate?
  • postponed. Cum a afectat pandemia planurile de sustenabilitate ale companiilor? În mod specific, putem vorbi despre o amânare a inițiativelor de mediu? Când va deveni mediul o prioritate?
  • no way back. Rating-ul Environmental, social and corporate governance (ESG). Factorii non-financiari ce definesc ESG și importanța acestui standard la nivel de business. Importanța performanței non- financiare pentru investitori. Raportarea non-financiară.
  • european green deal. Pactul Ecologic European- între obiectivele ecologice și oportunitățile de business. Unde se situează România
  • value and values. Cum transpui valorile companiei într- o strategie de sustenabilitate care să reflecte valoarea pe care compania o creează în lume prin impactul său.
  • sustainability stands for success. Abordarea sustenabilă presupune minimizarea riscurilor, creșterea competitivității și deblocarea unor noi oportunități. Astfel, prin prisma ESG, sustenabilitatea devine în mod direct influențator și al valorii financiare a unei companii
  • to the core. De ce abordarea sustenabilă ține mai mult de core-business decât de acțiunile filantropice, sociale sau de mediu punctuale? Care este imapctul real al companiei și cum putem minimiza efectele negative și compensa prin acțiuni pozitive? Unde stă decizia unei astfel de abordări?
  • net positive. Cum poți, într-un mediu de business constant aflat sub presiune, nu numai minimiza efectele negative ale companiei, dar chiar lăsa lumea un loc mai bun?
  • the new way, the circular way. Este viitorul definit de economia circulară? Este aceasta condiția sustenabilității pe termen lung? Poate fi trecerea de la economia liniară, bazată pe consum la cea circulară, bazată pe longevitatea produselor, atenția la exploatarea resurselor și reciclare profitabilă pentru companii? Cum?
  • corporate digital responsibility. Ce înseamnă responsabilitate digitală și importanța sa în contextul digitalizării rapide a companiilor. De la cyber-security, practici etice în AI, digital diversity & inclusion, protecția datelor și privacy, cum acoperă companiile toate aceste aspecte ce țin de responsabilitate și managementul informațiilor într-un mod sustenabil?
  • new consumer, new ways. Deși produsele promovate drept sustenabile nu dețin o cotă de piață foarte mare, cererea este în creștere, cu atât mai mult în rândul generațiilor tinere, deși prețurile sunt mai mari. Privind spre obiceiurile consumatorului modern și judecând după trendurile globale, cum ne așteptăm să evolueze acest segment și cum integrăm aceste tendințe în strategia de business?
  • you snooze, you lose. Care vor fi efectele pe termen mediu și lung ale companiilor ce întârzie integrarea sustenabilității la nivel fundamental, la baza business-ului? De la Marketing, la Supply chain, HR sau Finance, la ce urmări ne așteptăm? Oportunitățile de finanțare, de optimizare a proceselor și chiar a costurilor, de atragere de talente, de branding, de poziționare și capitalizare nu pot fi negate, dar pot fi ratate?
  • employer branding. Eforturile companiilor de a atrage și reține talente au crescut constant în ultimii ani. Investițiile în zona de employer branding au căpătat noi și noi proporții. Cât de importantă este sustenabilitatea și responsabilitatea unei comapanii în viziunea angajaților? Cum comunici transparent și autentic imapctul pe care compania îl are asupra lumii?

Participarea la eveniment este gratuită, dar este necesară înregistrarea prealabilă, AICI.

Cei înscriși vor primi pe mailul completat în formularul online detaliile de conectare în Cisco Webex, platforma pe care va avea loc evenimentul. Mailul va fi transmis cu o zi înainte de eveniment.

Pentru informații suplimentare, vă rugăm să ne contactați la [email protected]

Detaliile Evenimentului
Parteneri