MAGNETICO 2022

Ce definește magnetismul unui brand de angajator? Ce „trăsături de caracter” are o companie ce o face să fie în fruntea listei de preferințe pentru potențialii angajați? De ce își apreciază oamenii angajatorii și ce le câștigă devotamentul?

Cum se schimbă aceste aspecte? Ce este important în prezent și ce va fi important în viitor? Cum ne pregătim pentru noile generații de angajați? Cum atragem și păstrăm talente? Ce procese punem în spatele conceptului de „mindset matchmaking”?

Discutăm despre magnetism și brandul de anagajator pe 31 mai 2022, la „MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices”.

Evenimentul va avea loc „in person” la Hotel Radisson Blu din București și virtual, pe platforma MyConnector, participanții având facilități de networking, chat și zonă expozițională.

AUDIENȚĂ

  • HR Managers
  • HR Directors
  • HR Business Partners
  • Talent & Acquisition Managers
  • Employer Branding Managers
  • HR & PR Specialists
  • Recruitment Managers
  • Hiring Managers
  • Internal & External Communication Managers
  • HR, PR & employer branding consultants
  • General Directors
  • Team Leaders
ANGAJAȚII TĂI ÎNFLORESC? Deși ați cheltuit o mare parte din buget pentru a îmbunătăți engagement-ul, câștigurile poate că nu au fost atât de puternice pe cât v-ați fi dorit. Aveți nevoie de un set de instrumente. Prin date, cunoștințe și context, abordarea noastră dovedită implică pe deplin indivizii, prin încurajarea creșterii liderilor, echipelor și culturii, creând bucurie pentru angajații dvs. și comunitățile pe care le deserviți. Vă permitem să obțineți sănătatea organizațională prin optimizarea sistemelor din interior. Cultură, leadership, echipe și indivizi pentru a:
  1. Construi engagement
  2. Conduce la preformanță
  3. Stabili încredere
  4. Crea apartenență
  5. Crea aliniere la scop
În timpul acestui workshop veți experimenta o nouă abordare a sănătății organizației. Un sistem de evaluări și procese care le permite angajaților dvs. să prospere și organizațiilor dvs. să își îndeplinească misiunea. În timpul acestei sesiuni interactive veți:
  • Învăța cinci moduri prin care liderii pot crește engagementul în rândul angajaților
  • Afla cum să construiți o cultură a încrederii, a realizării, a caracterului, a apartenenței
După eveniment veți primi și două cărți electronice, Engaging Leadership și Uplifting Cultures.
Talent Attraction Strategist, Peoplefinders  Cu peste 11 ani de experiență în agenție și consultanță, Eva este specialist certificat în employer branding și talent aquisition. În munca sa, combină experiența din sociologie cu zona de talent aquisition, fiind totodată pasionată de psihologie și consolidarea culturii organizaționale. Eva locuiește în prezent în Amsterdam, unde și-a construit o...
Talent Engagement Specialist, Zoom Video Communications Ays este un profesionst cu experiență globală, cu 12 ani de experiență în Talent Aquisition, între care 7  în recrutarea pentru sectorul tech, cu focus pe construirea unui brand puternic pentru organizații.
Global Head of Employer Branding, NielsenIQ În calitate e Global Head of Employer Branding la NielsenIQ, Anna coordonează eforturile de recruitment marketing și de employer branding ale companiei, astfel încât să aducă valoare și să rețină talente de top în organizație. Scopul Annei este să ajute companiile internaționale să pună în valoare misiunea, scopul, cultura...
Employer Branding & Talent Attraction – Consultant & Trainer,  Inbound Recruiting Toni este creatorul metodologiei Inbound Recruiting, care ajută companiile să atragă talente și să facă potențialii angajați să se îndrăgostească de anumite brannduri. În procesul de selecție folosește strategii de Employer Branding, pe care le îmbină cu principii de digital marketing și metodologia Inbound...
International Consultant on Organizational Development, The Pacific Institute UK, Europe & Middle East Cristina Maldonado este consultant internațional în domeniul Dezvoltării Organizaționale în cadrul Pacific Institute. Deține o licență în Managementul Marketingului & Comunicare, acordată de IADE din Lisabona, o specializare în Comportament Organizațional și un masterat în Coaching de Afaceri și Executiv, urmat în...
Employer Branding Manager, Marley Spoon „Standardele de ieri nu se aliniază cu așteptările de mâine, iar angajatii nu mai sunt doar simple resurse. Sunt onorată să împărtășesc perspectiva mea despre ce se întâmplă când angajații devin suporterii companiei—beneficii și cum să ajungem acolo.”
HR Director South Europe, Reckitt Benckiser Ana lucrează de 7 ani în cadrul Reckitt, una dintre cele mai importante comanii din sectorul Consumer Health, având branduri ce se găsesc în aproape 200 de țări, precum: Gaviscon, Nurofen, Strepsils, Durex, Dettol, Scholl, Veet și multe altele. Anterior, a ocupat timp de 10 ani poziții de HR...
HR Manager Commercial Operations, ZENTIVA România Maria Badea este HR Manager Commercial Operations din 2019 în cadrul Zentiva România, unul dintre principalii producători de medicamente generice din România şi a treia cea mai mare companie farmaceutică din piaţa locală. Are o experiență de peste 12 ani în HR și este foarte pasionată de tot ce reprezintă acest...
CEO, UCMS by AROBS Din 2019, Ionuț Gherle este CEO al UCMS by AROBS, una dintre cele mai inovatoare companii românești, specializată în dezvoltarea de soluții integrate de management al resurselor umane și al salarizării. Încă de la început, și-a concentrat resursele pentru a crea un mediu de lucru plăcut pentru angajați, ținând cont de...
Chief Executive Officer, Salarium Manager cu 20 de ani de ani experiență în marketing și industria beneficiilor corporate, Alina înțelege cu adevărat nevoile și comportamentele clienților. Acest parcurs i-a oferit cunoștiințe vaste cu ajutorul cărora poate poziționa în piață produse și servicii dorite. În întreaga sa carieră, clienții și nevoile acestora au ocupat primul loc...
Co-fondator, Pluria Andrei este co-fondator Pluria, primul serviciu internațional fondat în România care îmbunătățește retenția și atragerea de talente oferind companiilor acces la o rețea de spații de lucru flexibile pentru angajați. Cu acoperire pe două continente, serviciul Pluria poate fi accesat de către angajatorii din România, Spania, Columbia și Portugalia, și susține eforturile companiilor...
Acces in-person conferință + workshop
700 lei +TVA
Buy Ticket

Discount de grup:
10% - 2 participanți
15% - 3 participanți
20% - 4+ participanți

Acces in-person conferință
500 lei +TVA
Buy Ticket

Discount de grup:
10% - 2 participanți
15% - 3 participanți
20% - 4+ participanți

Acces in-person workshop
300 lei +TVA
Buy Ticket

Discount de grup:
10% - 2 participanți
15% - 3 participanți
20% - 4+ participanți

Acces virtual conferință
150 lei +TVA
Buy Ticket

Discount de grup:
10% - 2 participanți
15% - 3 participanți
20% - 4+ participanți

On demand - conferinta
100 lei +TVA
Buy Ticket

 

  • EMPLOYEE RECRUITING EMPLOYER.  Relația angajator - angajat este un drum cu două sensuri. Cum trec companiile testele angajaților? Ce este important pentru anagajații de azi, pentru oameni, azi? Cum se poziționează companiile în raport cu aceste aspecte?
  • CULTURE OF TRUST. Pandemia și restricțiile aduse de aceasta ne-au arătat cum anagajații pot da dovadă de mare eficiență într-un regim de muncă remote. Odată cu acest pas, putem spune că am intrat în zona culturii încrederii?  Încrederea, flexibilitatea, transparența - noile trăsături ale angajatorului modern? Condiții pentru atragerea de talente?
  • KEEPING SPIRITS UP. Cum tratăm problemele psiho-emoționale la locul de muncă? Atenția oferită acestui aspect a crescut în contextul pandemiei și al lucrului remote. Cum schimbăm cultura organizațională și implementăm prcatici sănătoase pentru a menține nivelul moralului ridicat în cadrul echipelor?
  • DE&I GRATIA. Valorile sociale devin tot mai importante pentru angajați și un criteriu de selecție a angajatorului. Sunt companiile transparente, clare și eficiente în comunicare la acest nivel? Dincolo de vorbe, ce spun faptele? Diversity, equity + inclusion ca politică importantă pentru atragerea și retenția de talente.
  • TREAT ME RIGHT. Employee experience ca traducere a atitudinii angajatorului față de angajați. Personalizarea experienței, tratarea anagajaților în baza individualității lor, empatia, acordarea de atenție factorului uman, oferirea beneficiilor care chiar contează – fundamentele unei bune experiențe a angajatului.
  • AUTHENTICITY. Autenticitatea ca semn al transparenței, al autocunoașterii și corectitudinii. Reflectă imaginea adevărata personalitate a unui brand?
  • LEADERSHIP. Cum arată un leader în contextul social, politic și economic al anului 2022? Care sunt așteptările oamenilor de la un leader? Ce identifică anagajații ca fiind fals? Ce îi inspiră în mod real? De la concentrarea pe sine și rezultatele companiei la orientarea spre ceilalți și mediul extern.
  • A PROMISE IS A PROMISE. Care este lista de promisiuni pe care un brand le face potențialilor anagajați și cum sunt ele corelate în programele pentru angajați? Raportul wishful thinking-reality.
  • RECRUITING AS MATCHMAKING. Cum arată viitorul în recrutare? S-a încheiat era recrutării în funcție de meserii? Trăim în era recrutării în funcție de mindset? Modul de a gândi ca principal criteriu în recrutare și garanția „potrivirii de caracter” în relația anagajat-angajator.
  • DATA.  Utilizarea unei abordări data-driven pentru a crește brandul de angajator, atragerea talentelor potrivite și retenția lor. Employer branding analytics.
  • TECH FOR TRANSFORMATION. Tehnologia este principalul motor transformațional la nivel organizațional în acest moment. Care sunt pașii pe care companiile i-au făcut până în acest moment și cum îi planifică pe următorii? Abordarea resurselor umane în companiile ce investesc în automatizare și digitalizare este foarte diferită. Profilul angajatului este diferit, perspectiva asupra muncii este diferită. Cum atragem și păstrăm talente, poziționându-ne clar în privința strategiei de tehnologizare.
  • EMPLOYER BRAND & WORKPLACE CULTURE.  Care este relația employer value proposition – culture - employer brand, cum aliniem cele trei elemente și cum comunicăm eficient intern și extern?
  • NAVIGATING CALL-OUT CULTURE. Dincolo de eforturile de imagine ale brandurilor, angajații joacă un rol esențial în formarea percepției asupra unui angajator. Cum navighează brandurile într-o cultură cu „cărțile la vedere”, cum pot gestiona feedback-ul, mesajele, opiniile ce se răspândesc rapid? Cum câștigi și păstrezi încrederea angajaților și candidaților? Cum îi poți ține aproape, chiar și în momente tensionate? Cum gestionezi loviturile de imagine?
  • IMPORTANT IS... . Dacă multe branduri obișnuiau să păstreze neutralitatea în teme politice, sociale, de mediu, presiunea oamenilor ca acestea să ia poziție este tot mai mare. Cum integrăm poziția companiilor la nivel de implicare socială, la nivel de ESG și sustenabilitate în fața angajaților și rolul managementului, liderilor în a influența strategiile corporative la acest nivel.

 

WORKSHOP

ANGAJAȚII TĂI ÎNFLORESC?

Deși ați cheltuit o mare parte din buget pentru a îmbunătăți engagement-ul, câștigurile poate că nu au fost atât de puternice pe cât v-ați fi dorit.

Aveți nevoie de un set de instrumente.

Prin date, cunoștințe și context, abordarea noastră dovedită implică pe deplin indivizii, prin încurajarea creșterii liderilor, echipelor și culturii, creând bucurie pentru angajații dvs. și comunitățile pe care le deserviți.

Vă permitem să obțineți sănătatea organizațională prin optimizarea sistemelor din interior. Cultură, leadership, echipe și indivizi pentru a:

  1. Construi engagement
  2. Conduce la preformanță
  3. Stabili încredere
  4. Crea apartenență
  5. Crea aliniere la scop

În timpul acestui workshop veți experimenta o nouă abordare a sănătății organizației. Un sistem de evaluări și procese care le permite angajaților dvs. să prospere și organizațiilor dvs. să își îndeplinească misiunea.

În timpul acestei sesiuni interactive veți:

  • Învăța cinci moduri prin care liderii pot crește engagementul în rândul angajaților
  • Afla cum să construiți o cultură a încrederii, a realizării, a caracterului, a apartenenței

După eveniment veți primi și două cărți electronice, Engaging Leadership și Uplifting Cultures.

Workshop-ul va fi susținut de:

  • CRISTINA MALDONADO, International Consultant on Organizational Development, The Pacific Institute UK, Europe & Middle East

Cine suntem?

La The Pacific Institute®, contribuim la schimbarea pozitivă a comportamentului, susținându-vă să construiți culturi, lideri și echipe care urmăresc valoarea, creșterea și bunăstarea.

Ajutăm la crearea unor culturi care prosperă, lideri care inspiră și echipe care răspund pozitiv provocărilor cu care se confruntă astăzi și sunt pregătite pentru schimbarea care vine mâine.

Debizz Top Business

 

Detaliile Evenimentului
Parteneri