Magnetico 2021 (eveniment online)

Eforturile de a atrage și a păstra talentele, persoanele capabile și dedicate în cadrul companiilor, mai ales în contextul unei mobilități tot mai mari a angajaților, au crescut considerabil în ultimii ani. Așteptările oamenilor s-au modificat și chiar au crescut, iar presiunea asupra companiilor și, mai ales, asupra departamentelor de HR este tot mai mare. Pentru a ”cuceri”, brandurile trebuie să treacă printr-o analiză atentă asupra tuturor aspectelor ce se reflectă în imaginea lor. Cum transformăm companii în adevărați ”magneți” pentru anagajați și potențiali anagajați?

Discutăm, în detaliu, pe 12 mai 2021 la evenimentul online  “Magnetico. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices”.

AUDIENȚĂ:

  • HR Managers & HR Directors
  • Talent & Acquisition Managers
  • Employer Branding Managers
  • Recruitment Managers
  • HR Business Partners
  • Hiring Managers
  • HR & PR Specialists
  • Internal & External Communication Managers
  • Consultanți HR, PR & employer branding
  • Directori generali
  • Team Leaders
BARBARA ZYCH
CEO of Employer Branding Institute (ebinstitute.com) Misiunea Barbarei este să îmbine „people science” și datele, pentru a obține rezultate mai bune în mediul de afaceri și pentru a inova modul de lucru, prin intermediul informațiilor obținute prin strategii ce țin de employee branding. Experiența sa constă în: 15 ani în zona de Resurse Umane; s-a...
Talent Development Consultant Nick a petrecut peste 20 de ani dezvoltând talentele profesioniștilor din diverse industrii și contexte culturale. Este keynote speaker și a participat, printre altele, la Economist Forum, Festival of Work, Employee Engagement Summit. În prezent concepe un toolkit pentru manageri, iar în cadrul sesiunii participanții vor afla cum să abordeze această secțiune...
Managing Partner, SanoPass Delia are peste 20 de ani de experiență, dintre care ultimii 11 sunt în industria de HealthCare și Wellbeing. În ultimii ani a fost director comercial al Medicover și director de operațiuni la WorldClass. În prezent lucrează ca Managing Partner la SanoPass, liderul industriei MedTech din România.
Country HR Leader, HP Inc. Romania Raluca  conduce departamentul de resurse umane a HP Inc. Romania, o companie cu prezență locală de peste 1300 de angajați. Raluca a coordonat proiecte în arii diverse de resurse umane în România și în Europa de Est: de la employer branding, dezvoltare și cultură organizațională pânî la implementare de...
Chief HR Officer, Funcom CHRO (Chief HR Officer) Funcom, dezvoltator și publisher de jocuri video (Conan Exile, Anarchy Online or Secret World Legends) prezent pe piața din 1993, cu sediul central în Oslo și alte două studiouri în Lisabona și North Carolina, parte din grupul Tencent. Rolul ei este de a coordona strategia de resurse...
Co-fondator, Pluria Andrei este co-fondator Pluria, primul serviciu internațional fondat în România care îmbunătățește retenția și atragerea de talente oferind companiilor acces la o rețea de spații de lucru flexibile pentru angajați. Cu acoperire pe două continente, serviciul Pluria poate fi accesat de către angajatorii din România, Spania, Columbia și Portugalia, și susține eforturile companiilor...
HR Vice President, MEGA IMAGE Ileana este în Mega Image din 2001, cumulând 20 ani de retail. Ea este dublu licențiată, în Drept și Comunicare și Relații Publice, avand si un master în Relații Publice în Marketing în cadrul ASE. Are 9 ani de experiență în drept si de aproape 13 ani conduce departamentul de...
Director Resurse Umane și Logistică, Groupama Asigurări România Judith conduce diviziile de Resurse Umane și Logistică în Groupama Asigurări, având o experienţă profesională de peste 20 de ani, perioadă în care a coordonat departamentele de resurse umane ale unor companii importante, naționale și multinaționale din domenii precum FMCG, retail, servicii de securitate și IT. În...
Marketing Skills Development Manager, British American Tobacco Cu o experiență de peste 14 ani în HR, zone precum Executive Search, Employer Branding si Talent Development, Anca a colaborat cu companii precum KMTrust & Partners, Coca-Cola HBC, iar in prezent este parte din echipa regionala de training si dezvoltare în BAT pentru a contribui la dezvoltarea...
Co-Founder, BENEFITONLINE Stelian are o experiență de peste 9 ani în domeniul bancar și financiar în segmentul relațiilor business-to-business, marketing și vânzări. Din 2014, aduce împreună cu Adrian Sârbu un sistem unic în România de beneficii opționale pentru angajați. Experiența în domeniu financiar-bancar împreună cu experiența lui Adrian în dezvoltarea afacerilor i-au ajutat să identifice...
Aurelian Chitez
Sales Director, ROMANIAN SOFTWARE. Aurelian are o experiență de peste 8 ani în promovarea și vânzarea de soluții software dedicate optimizării proceselor de resurse umane. Aurelian face parte din echipa Romanian Software de peste 10 ani, timp în care a contribuit la dezvoltarea de parteneriate durabile cu clienții companiei, oferindu-le soluții flexibile, adaptate nevoilor pieței...
  • LOVE AFFAIR. Care sunt trăsăturile care aduc magnetism unui brand? Cum se traduc ele la nivel de employer branding?
  • SAFE SPACE. Cum creezi un mediu prietenos exprimării sincere în cadrul organizației? Cum poate o bună cunoaștere a angajaților influența în mod real strategiile și practicile de HR? Efectele asupra brandului de angajator.
  • EMPOWERING PEOPLE. Echilibrul între potențialul unui angajat și indicii de performanță poate fi foarte sensibil. Cu toate acestea, acordarea de încredere și libertate de inițiativă sunt unii din cei mai importanți factori determinanți ai satisfacției, implicării și loialității anagajaților, în special pentru tinerele generații. Cum pot specialiștii în HR investi în angajați responsabilizându-i și ajutându-i să descopere în ei înșiși ingredientele pentru performanță?
  • WHAT YOU SEE IS WHAT YOU GET. Transparentizarea este esențială pentru câștigarea atât a ”noului anagajat”, cât și a ”noului consumator”. Dar acest lucru aduce cu sine vulnerabilitate. Cum putem face din vulnerabilitate un prieten și ”umaniza” brandul?
  • IT’S ALL ABOUT RESULTS. Ce grilă de evaluare aplicăm brandului de angajator și cum coordonam obiectivele cu acțiunile de HR și comunicare, integrând rezultatele acestei evaluări?
  • HR WITH EMPATHY. De ce este managementul empatic eficient și ce presupune promovarea și practicarea unei astfel de abordări? A fi ”uman” în mediul corporate și efectul pe care îl poate avea asupra comunicării organizaționale, implicării angajaților, recrutării și retenției talentelor, inovației și spiritului de echipă?
  • GENERATION FRIENDSHIP. În contextul actual, diferențele inter-generaționale sunt mai vizibile ca niciodată. Diferit nu înseamnă greșit, iar adaptarea prin înțelegere și empatie poate avea efecte importante asupra performanței, retenției, satisfacției anagajaților și diminuării ”generation gap”. Cum putem împrieteni generațiile și promova toleranța, deschiderea și înțelegerea la nivel organizațional?
  • DIVERSITY AND INCLUSION. De ce este important să creăm o cultură al diversității în organizații? Care sunt efectele asupra mediului de lucru și asupra moralului general în rândul angajaților, dar și asupra modului de gândire, lucru, asupra implicării și productivității?
  • WHERE DO YOU THINK IT ALL COMES FROM? Care este sursa motivației? Putem spune că angajații pot fi motivați sau este motivația ceva ce vine din interior? Ce ”trăsături de caracter” trebuie să aibă o organizație pentru a inspira și motiva angajații?
  • FOLLOW THE (GOOD) LEADER. Rolul leaderilor în motivarea angajaților. Ce face un leader ”bun”? Ce factori demotivanți ar trebui evitați? Susținerea managementului în strategia de employer branding si creșterea employee experience
  • DIGITAL WAY. Rolul tehnologiei în eficientizarea proceselor de HR și creșterea employee experience-ului și engagement-ului
  • BRANDS FOR GOOD. Sustenabilitatea, responsabilitatea socială, grija pentru mediu par a deveni norme de funcționare pentru companii în ochii atât ai noului consumator, cât și ai noului angajat. Cum ne poziționăm față de acestea și cum le integrăm în strategia de business și de comunicare astfel încât să ne ajute la nivel de employer branding, retenție și engagement?

Participarea la conferință este gratuită, dar este necesară înregistrarea prealabilă, AICI.

Pentru informații suplimentare, vă rugăm să ne contactați la [email protected]

Detaliile Evenimentului
Parteneri