Încarc Evenimente
  • Acest eveniment a trecut.

MAGNETICO 2021 (eveniment online)

Ce definește magnetismul unul brand de angajator? Ce ”trăsături de caracter” are o companie ce o face să fie în fruntea listei de preferințe pentru potențialii angajați? De ce își apreciază oamenii angajatorii și ce le câștigă devotamentul? Și, mai ales, cum s-au schimbat răspunsurile la aceste întrebări în lumina ultimilor aproape doi ani de restricții, schimbare, presiune? Noul context de muncă, dar și cel de viață, a redefinit prioritățile oamenilor? Au avut loc modificări la nivelul valorilor acestora? Se confruntă ei cu alte probleme și caută un alt tip de sprijin din partea angajatorilor? Ce s-a schimbat în relația angajat-angajator? Cum se pot recalibra companiile la noua realitate, noul angajat și noul stil de lucru? Cum își pot contura o imagine autentică și trasparentă și cum o pot comunica în interior și exterior într-un mod eficient?

Discutăm despre magnetism și brandul de anagajator dintr-o perspectivă pragmatică pe 9 decembrie 2021, la “MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices”.

Evenimentul va avea loc pe data de 9 decembrie 2021 în format online (platforma Cisco Webex).

Detaliile evenimentului

  • Ora și data începerii: 09.12.2021 - 09:30
  • Ora și data final: 09.12.2021 - 14:00
  • Locatie:
  • Tip eveniment: Virtual
  • Domeniu: HR
  • Adresă eveniment:

Audiență

  • HR Managers & HR Directors
  • Talent & Acquisition Managers
  • Employer Branding Managers
  • Recruitment Managers
  • HR Business Partners
  • Hiring Managers
  • HR & PR Specialists
  • Internal & External Communication Managers
  • Consultanți HR, PR & employer branding
  • Directori generali
  • Team Leaders

Discount de grup:

  • 10% – 2 participanți
  • 15% – 3 participanți
  • 20% – 4+ participanți
  • DOUBLE DISRUPTION. Pandemia și impactul său asupra economiei și asupra modului de lucru, în tandem cu automatizarea și digitalizarea au creat ceea ce putem numi ”double disruption”, un eveniment ce pune multă presiune pe companii în privința ”reskilling” și ”upskilling”. Slujbele se schimbă într-un ritm poate mai rapid decât reușesc să o facă oamenii. Cum se adaptează companiile acestei realități și cum arată profilului angajatului de mâine? Suntem pregătiți pentru el?
  • OUT OF CONTROL. În ciuda temerilor companiilor, lucrul remote s-a dovedit a fi foarte eficient și productiv. Acest lucru reconfirmă faptul că productivitatea și satisfacția la locul de muncă țin de autonomie, de controlul ce vine din interior, iar nu din exterior. Cum pot managerii absorbi această realitate și adapta lucrului remote ce acum se află în fața unei realități de necontestat- motivația vine din interior, iar ea începe cu posibilitatea de a deține controlul propriilor decizii.
  • EFFECTIVE LEADERSHIP. Cum reușim să avem echipe performante și cu un nivel crescut de engagement? Rolul liderilor, în special în contextul lucrului remote. Cum trebuie cultivate relațiile manageri- angajați, în general și ce ajustări sunt necesare în situații deosebite, precum cea a pandemiei pe care o traversăm?
  • Care sunt beneficiile ”must have” pe care un angajator trebuie să le ofere angajaților, acele beneficii ”deal- breaker”? Cum se schimbă aceste preferințe în funcție de profilul anagajatului? Care este flexibilitatea angajatorilor în privința oferirii de beneficii personalizate?
  • REMOTE IS NON-NEGOTIABLE. Numeroase studii au arătat că angajații se așteaptă ca regimul de lucrul să rămână hibrid chiar și după pandemie. Flexibilitatea este unul dintre elementele esențiale, iar un sistem de lucru la birou, conform modelului pre-pandemie i-ar face pe mulți să își caute un alt loc de muncă. Sunt companiile pregătite să ”legifereze” sistemul hibrid, să îl mute de la categoria ”măsuri de criză” la cea de ”măsuri strategice”? ce implicații are acest lucru?
  • MAKE IT HAPPEN. Ritmul de integrare a tehnologiei în rândul companiilor, odată cu restricțiile aduse de pandemie, a crescut remarcabil. Trendurile s-au accelerat, iar digitalizarea, automatizarea sunt deja chestiuni ale prezentului, iar nu ale viitorului. În sine, a merge la pas cu tehnologia adaugă o nuanță diferită imaginii de anagajator. Care sunt așteptările angajaților de la o companie orientată spre tehnologie și tehnologizare? Ce așteptări are un astfel de angajator de la angajați? Când operaționalul migrează în sfera tehnologiei, oamenii unde își găsesc și regăsesc locul?
  • WFH BURN-OUT. Cum păstrezi angajații în companie cu atenție la calitatea, dar și cantitatea de muncă. Evitarea burnout-ului și atenția la starea psihologică a anagajaților devine esențială în contextul lucrului remote? Cât de dificilă este această misiune în contextul lipsei întâlnirilor față în față?
  • CO-DESIGNED WORKPLACES. Angajații sunt indivizi diferițI, cu valori și aspirații diferite. Să se simtă incluși, auziți poate aduce o creștere a implicării acestora. Până unde merge standardizarea în HR și din ce punct putem flexibiliza și individualiza practicile și înțelegerile?
  • WHAT DRIVES ENGAGEMENT? Odată cu pandemia și modificările în stilul și ritmul de muncă aduse de aceasta, multe întrebări au revenit în atenția companiilor pentru că răspunsurile s-au modificat. În realitatea creată de pandemie, care sunt factorii care influențează engagementul și atrag potențialii angajați? Pe ce mizează companiile?
  • WE ARE SOCIAL. Lucrul exclusiv remote poate crea un sentiment de izolare demotivant, ce poate afecta implicarea angajaților. Ce activități online au testat companiile în încercarea de a recrea virtual momentele de socializare prezente în programul clasic de lucru la birou? Cât de eficiente s-au dovedit acestea?
  • WELLBEING IN THE SPOTLIGHT. În lumina schimbărilor din ultimii doi ani, companiile și-au dat seama de importanța pe care trebuie să o acorde wellbeing-ului angajaților. Inițiative precum programele de sprijin psihologic sau work-life balance sunt tot mai mult în atenția reflectoarelor. Care sunt efectele asupra engagement-ului?
  • HUMAN EXPERIENCE. Lucrul remote a adus companiile în situația de a trebui să creeze mai degrabă o experiență personală pe care angajații o trăiesc de acasă, decât una profesională ca cea trăită la birou până de curând. Astfel, sprijinul pe care companiile îl acordă angajaților se extinde din zona experienței la birou către viața personală, iar acest lucru vine cu provocări. Cum reușesc companiile să facă o astfel de mutare într-un mod potrivit și eficient?
  • EMPLOYER BRANDING. Care sunt cele mai importante ”trăsături de caracter” ale unui brand și cum îl poți promova mai bine în rândul anagajaților și potențialilor angajați?
  • CUT THE NOISE. Cum îți poți face loc prin ”zgomot” și comunica în mod eficient și autentic cu potențialii anagajați prin diverse canale? Cum devine în mod real magnetic un brand?
  • THE BIGGEST WORD OF ALL- PURPOSE. Este el definit în mod clar în cadrul companiilor și este în mijlocul tuturor acțiunilor companiilor, dar și modului acestora de a face business? Este transmis clar către angajați și potențiali angajați?

Sponsori & parteneri

Parteneri

Articole care te-ar putea interesa

Copyright BusinessMark. Toate drepturile rezervate.