Iași HR Vibes 2022

Pe 23 iunie 2022, vă invităm la Iași HR Vibes, eveniment ce va avea loc în format hibrid„in person”, la Palas Congress Hall, și online, pe platforma MyConnector. HR Vibes este proiectul prin care ne dorim să creăm comunități locale de profesioniști în resurse umane.

Ne uităm cu atenție la contextele locale, creăm discuții adaptate și încurajăm specialiștii să facă schimb de experiență. Ne propunem să conturăm imaginea viitorului în muncă prin ochii specialiștilor, dar și să discutăm despre cum am gestionat provocările ultimilor ani, despre cum ne adaptăm prezentului în schimbare. Vorbim despre trenduri, dar ne raportăm la realitate, vorbim despre viitor într-o notă pragmatică.

AUDIENȚĂ

  • HR Managers & HR Directors
  • HR Business Partners
  • Talent & Acquisition Managers
  • Employer Branding Managers
  • HR & PR Specialists
  • Recruitment Managers
  • Hiring Managers
  • Internal & External Communication Managers
  • Consultanți HR, PR & employer branding
  • Directori generali
  • Team Leaders
Andre de Wit
Dean, LEADERSHIP ACADEMY AMSTERDAM. Până recent, Andre a ocupat funcția de Vicepreședinte pentru învățarea și construirea de capacități pentru grupul Carlsberg, o companie internațională de producere a berii, cu 45.000 de angajați și fabrici în 40 de țări, în principal în Europa de Nord, Vest și de Est și Asia. Andre este partener în Courage11...
Talent Acquisition Lead EMEA, OSF Digital Sunt în HR de 17 ani, în ultimii 8 ani și jumătate concentrându-mă pe industria IT. Focusul meu principal este pe recrutare, atât în RO cât ți internațională dar în ultima perioadă am adăugat recrutării, programe de mentorat și coaching pe care le aplic atât intern cât și in...
HR Manager, Feel IT Services
Director Resurse Umane, Grupul de firme Safir Coach acreditat și Absolventă a Chartered Institute of Personnel and Development, Diploma în HR Practice. Absolventă a Facultății de Drept și master în Administrarea Afacerilor cu o experiență de peste 15 ani în domeniul resurselor umane în companii mutinationale și romanești.
Group Change and Organization Development Lead, Syngenta Group (Basel, Elveția) Fascinată de oameni și profund curioasă de ceea ce îi motivează. Jurnalistă ca formație și Change Manager din dorința proprie – a făcut cunoștință cu Managementul Schimbării în urmă cu 17 ani, printr-o serie de împrejurări fericite, bucurându-e de fiecare zi de atunci! Implicată în...
Director Resurse Umane, Provident Financial Romania Are o experiență de mai mulți ani în zona de dezvoltare. acumulată în România și UK. Este Tată, coach și podcaster, pasionat de tehnologie și automatizare.
Key Account Manager, UCMS by AROBS Monica face parte din echipa de vânzări a UCMS by AROBS din anul 2019, având funcția de Key Account Manager. UCMS by AROBS este una dintre cele mai inovatoare companii românești, specializată în dezvoltarea de soluții integrate de management al resurselor umane și al salarizării. Monica are o experiență...
Recruitment Lead & Coach, Evozon  A explorat diverse arii din HR, precum recrutare, training, HR business partenering, coaching, toate având în centru oamenii și cum pot fi ei ajutați în diferite contexte și provocări ale vieții lor la muncă. Îi place să învețe despre oameni, fie formal, fie informal din poveștile lor. Pledează pentru o abordare cât...
Member of Romanian Council Board, Romanian Diversity Charter, People Experience Expert & Companies Transformation Advisor
HR Business Partner,  Tremend Are peste 15 ani de experiență în domeniul resurselor umane. De-a lungul anilor, s-a implicat activ în proiecte complexe de training pentru angajați, politici și proceduri de HR, public speaking și recrutare. Dupa ce a condus departamentul de HR intr-o companie cu peste 2500 de salariati, acum contribuie activ la realizarea...
Sales Manager, Smartree Cu o experiență de peste 15 ani în domeniul vânzărilor și business development, Anca s-a alăturat echipei Smartree pe poziția de Sales Manager. În cei peste 9 ani în domeniul resurselor umane, a colaborat îndeaproape cu numeroase companii multinaționale, având capacitatea de a înțelege foarte bine provocările din spatele proceselor de resurse...
CEO & Founder, Human Rise; Founder, HRforIT Iași Om de comunicate și recrutare. După 11 ani de corporație, se înfăptuiește antreprenoriatul început în tandem de acum 4 ani. Fondator al comunității HRforIT. Pasionat de retorică, semiotică, relevanță pentru ce îndemâna recrutarea IT #altfel. Mindset pe recrutare strategică, nu grad-Hunting. Vizionar și trendsetter. Și mama a...
Director Resurse Umane, TeraPlast Grup Daniel este absolvent de drept și psihologie, cu o experiență de peste 20 de ani în HR, în companii românești și multinaționale, precum și în consultanță de HR și management. În prezent, Daniel este Director de HR al Grupului Teraplast, producător de materiale de construcții, cu aproximativ 950 angajati.
Director Comercial, Edenred 
Director de Resurse Umane și psiholog organizațional, Cramele Cotnari Sergiu este absolvent al Facultății de Psihologie, cu un master în zona de psihologie organizațională. Încă din primul an de master, acesta a acceptat provocarea de a se alătura firmei Cramele Cotnari pe postul de HR Director și psiholog organizațional în urmă unui proces de recrutare dedicat exclusiv studenților de la masterul menționat anterior. Acesta a ajutat la dezvoltarea departamentului de resurse umane dedicat echipei de vânzări din toată țara pentru cei de la...
Business Growth Manager, SanoPass Curios, entuziast, pasionat de sănătate și de soluții digitale pentru îmbunătățirea calității vieții. George îți povestește despre noile trenduri digitale din segmentul de beneficii extrasalariale pentru angajați.
Antreprenor, Consultia – platforma SSM.ro Petru-Iulian MUREȘAN este antreprenor și administrator al Grupului de firme Consultia,  având funcția de Șef serviciu extern de prevenire și protecție. Deasemenea, este doctorand în cadrul Şcolii Doctorale Interdisciplinare din cadrul Universităţii Transilvania din Braşov, domeniul Inginerie Industrială fiind realizatorul  studiului doctoral având ca obiect tema „Optimizarea sistemelor de securitate...
CEO, CREASOFT IT Adrian Dinu este fondatorul și CEO-ul grupului CREASOFT (creasoft.ro), care dezvoltă soluții software și hardware (pontaj, soluții de inventar, monitorizare vendomate etc.). Are o experiență de aproape două decenii în antreprenoriat, în diverse business-uri care îmbină soluțiile software cu echipamentele hardware. În 2018 a avut și primul exit important: a vândut SAS...
Director & Partener, ELEVATHOR Oana Ciobanu coordonează programele și soluțiile ELEVATHOR susținând companiile în demersul lor de creare și dezvoltare de businessuri și culturi organizaționale performante, reziliente, inovatoare, sustenabile, de succes. Oana are o experiență de peste 20 ani în companii private și instituții de stat, timp în care a implementat cu succes, atât la...
Head of HR, BRINEL; Co-Fondator, Institutul pentru dezvoltare umană și organizațională în România Având o experiență în zona de business IT de peste 10 ani și o preocupare activă în zona de dezvoltare a ființei umane și a organizațiilor (Biography work, IMO Methodology,  Comunicare Non Violentă, Dezvoltare personală, U Theory), Daniela propune spre reflectare o...
Acces in-person
300 lei +TVA
Buy Ticket

Discount de grup:
10% - 2 participanți
15% - 3 participanți
20% - 4+ participanți

Acces virtual
150 lei +TVA
Buy Ticket

Discount de grup:
10% - 2 participanți
15% - 3 participanți
20% - 4+ participanți

On Demand
100 lei +TVA
Buy Ticket

Nu puteți ajunge la eveniment? Nu ratați discuțiile. Solicitați înregistrarea evenimentului și urmăriți-o oricând aveți timpul necesar.

  • TECH FOR TRANSFORMATION. Tehnologia este principalul motor transformațional la nivel organizațional în acest moment. Care sunt pașii pe care companiile i-au făcut până în acest moment și cum îi planifică pe următorii? Cum ne pregătim pentru viitor, care va fi viteza de implementare și în ce termeni discutăm de tehnologizare la nivel strategic?
  • SPACE FOR SUCCESS. Viitorul pare a fi definit de munca în regim hibrid. Oamenii vor mai merge la birou, dar cu un alt ritm și un alt scop. Întâlnirile cu multe persoane, conectate virtual, dar și prezente fizic, vor fi frecvente. Spațiile de socializare vor fi mult dorite după perioada de izolare traversată. Dotările tehnologice necesare vor fi mai complexe. Siguranța în clădire va fi obligatorie. Cum adaptăm spațiile de birouri la noile obiective?
  • WORK FROM ANYWHERE. Lucrul remote a migrat rapid de la beneficiu la condiție de lucru în perioada pandemiei. Odată ce restricțiile impuse de pandemie vor disparea, în ce categorie va fi acest mod de lucru încadrat? Este work from anywhere noua normă?
  • THE REMOTE LEADER. Cu ce este diferit liderul remote? Ce noi aptitudini și-au dezvoltat liderii în perioada pandemiei? Putem vorbi despre o transformare a profilului liderului organizațional? Ce provocări pot apărea pe termen lung, în contextul unui sistem de lucru hibrid ce pare a deveni permanent?
  • HUMAN EXPERIENCE. Cum a migrat employee experience spre human experience și care sunt principalele elemente ce stau la baza unei strategii adaptate complexității modului de lucru actual?
  • DATA. Care sunt datele pe care departamentele de HR le au la dispoziție și cum poti fi acestea utilizate pentru a produce un impact pozitiv asupra engagementului, recrutării, EDI (Equality, Diversity and Inclusion), performanței, experienței angajatului, etc?
  • THE GREAT RESIGNATION. Ce amploare are acest fenomen în România? Cum răspundem acestui fenomen, ce avantaje avem la dispoziție, ce instrumente putem utiliza pentru un bun management al situației sau pentru diminuarea efectelor?
  • FUTURE OF RECRUITMENT. Cum arată viitorul în recrutare? S-a încheiat era recrutării în funcție de meserii? Trăim în era recrutării în funcție de aptitudinile nu neapărat specializate în funcție de industrii și domenii, ci în funcție de capacitatea de adaptare la viitor, tehnologie, schimbare? Care sunt așteptările și întrebările candidaților de azi și cum contrabalansăm ce nu putem oferi? Cum poți oferi siguranță și predictibilitate într-un context în schimbare? Talent acquisition.
  • SKILLS FOR THE FUTURE. Cum creăm oportunități reale de creștere angajaților, printr-o abordare dinamică de re- și up- skilling? Care va fi configurarea forței de muncă în relația cu tehnologia emergentă, echipe dedicate sau formarea tuturor angajaților pentru a utiliza tehnologia avansată?
  • WORK AS AN EXPRESSION OF PURPOSE. Numeroase studii arată că salariul nu mai este un factor motivator suficient. Angajații oferă tot mai multă importanță scopului, misiunii companiei pentru care lucrează, reflectându-și, astfel, valorile personale în viața profesioanlă. Cum comunicăm și demonstrăm valorile companiei?
  • BUILD A BRAND. Ce stă la baza unei bune strategii de employer branding? Care este „core”-ul unei companii și cum se reflectă acesta în relația anagajat-angajator? Ce definește profilul anagajatului în 2022 și cum testezi gradul de compatibilitate cu propria companie? Care este tonul potrivit în discuția cu angajații și potențialii angajați în acest moment, dar și în perioada post-pandemică?
  • MENTAL HEALTH IN THE WORKPLACE. Mai mult ca niciodată, bunăstarea psihologică a fost plasată de companii în centrul programelor de suport și beneficii. Dictat de context, acest trend pare rapid să se transforme într-un element permanent. Vorbim despre o normalizare a provocărilor psihologice la locul de muncă? Dincolo de efectele pandemiei, putem spune că a sosit momentul exprimării libere a altor tipuri de provocări pe care angajații le întâmpină la locul de muncă? Suntem pregătiți în mod real să gestionăm acest tip de informații?

Parteneri media:

Debizz   Top Business