Cluj-Napoca HR Vibes 2021

După un an si jumătate în care atât companiile, cât și oamenii au fost supuși unor teste dificile aduse de pandemia de COVID-19, îndrăznim să ne uităm ceva mai optimist spre viitor. Dar realitatea de dinainte nu este cu totul recuperabilă, adaptarea pe care cu toții am exersat-o în această perioadă a adus cu sine schimbări importante, dintre care unele sunt aici să rămână.

Harta schimbărilor și efectelor este complexă, iar specialiștii în HR au complicata misiune de a îi găsi sensul și a o face practicabilă, ținând cont atât de obiectivele de business, cât și de așteptările angajaților.

Invităm specialiști HR cu experiență și ne propunem să aruncăm o privire asupra strategiilor acestora, facem schimb de experiență și deslușim schema complicată de valențe ale modului cum va arăta munca după pandemie, în cadrul evenimentelor din seria HR Vibes.

Formatul evenimentului este hibrid, urmând să se desfășoare pe data de 28 septembrie 2021 în format fizic (la Grand Hotel Italia), în conformitate cu prevederile și condițiile autorităților, dar și online (platforma Cisco Webex).

AUDIENȚĂ:

  • HR Managers & HR Directors
  • Talent & Acquisition Managers
  • Employer Branding Managers
  • Recruitment Managers
  • HR Business Partners
  • Hiring Managers
  • HR & PR Specialists
  • Internal & External Communication Managers
  • Consultanți HR, PR & employer branding
  • Directori generali
  • Team Leaders
ROB VEERSMA
Global Director Training & Development, Gazprom International Rob J.H. Veersma MCS (1955) este Director Training & Development la Gazprom International, Amsterdam (Olanda). El este responsabil cu implementarea programului international de training pentru Gazprom, având grijă ca acesta să fie aliniat cu sistemul de management și adaptat nevoilor locale. El crează experiențe de învățare accelerate pentru angajații...
WorkTech Innovation Director, TotalSoft
Group Head of Talent Acquisition, Superbet
Director Comercial, Edenred Romania Cătălin Olteanu este Director Comercial al Edenred Romania, liderul pieței de beneficii extra-salariale din România. Ocupa acest rol din ianuarie 2020, avand o lunga experiență în dezvoltarea și implementarea strategiilor comerciale in industria serviciilor financiare. Misiunea lui este de a accelera, pe plan local, traiectoria constantă de creștere a companiei și...
Organizational Development Consultant, Bosch România  
Internal Communications and Engagement Manager, Brico Dépôt România Cu o experiență de peste 15 ani ȋn media şi comunicare, Andrada coordonează comunicarea internă la Brico Dépôt Romȃnia, unul dintre liderii pieţei locale de DYI, pentru peste 2.600 de angajaţi din ȋntreaga ţară. Anterior, a condus Divizia Corporate din cadrul Golin, agenție de top în industria...
HR Director România, LEONI Mihaela Scurtu este o profesionista in Resurse Umane, calificata in toate subiectele din domeniu: recrutare, instruire si dezvoltarea angajatilor, salarizare si administrare de personal, mobilitate globala, comunicarea cu partenerii de dialog social: reprezentantii salariatilor si sindicate. Cu o experienta de peste 15 ani in corporatii mari, in diferite industrii precum: Automotive, IT,...
Head of International People Operations, Amber In prezent Head of International People-Ops la Amber, Luiza Banyai are peste 20 ani de experienta in HR si managementul schimbarii,  in trecut ocupand pozitii cheie in companii precum Connex, Vodafone, A&D Pharma , Enel si  Kingfisher-BricoDepot.  Inginer, pasionata de dezvoltarea umana si organizationala, mama, coach, membra a unei echipe senzationale sustine generatiile tinere prin prezentarea conexiunilor dintre...
Head of HR, BRINEL; Co-Fondator, Institutul pentru dezvoltare umană și organizațională în România Avand o experienta in zona de business IT de peste 10 ani si o preocupare activa in zona de dezvoltare a fiintei umane si a organizatiilor (Biography work, IMO Methodology,  Comunicare Non Violenta, Dezvoltare personala, U Theory), propun spre reflectare o tema...
Business Development Manager, Romanian Software Aurelian Chitez este Business Development Manager in cadrul companiei Romanian Software si are o experienta de peste 10 ani in promovarea si vanzarea de solutii software dedicate optimizarii proceselor de resurse umane. In tot acest timp, Aurelian a contribuit la dezvoltarea de parteneriate durabile cu clientii Romanian Software, oferindu-le solutii...
CEO, UCMS by AROBS Din 2019, Ionuț Gherle este CEO al UCMS by AROBS una dintre cele mai inovatoare companii românești, specializată în dezvoltarea de soluții integrate de management al resurselor umane și al salarizării. Ionuț are o experiență profesională de peste 15 ani în industria produselor software și a dobândit cunoștințe aprofundate despre industria...
Sales Manager, Smartree Cu o experienta de peste 15 ani in domeniul vanzarilor si business development, Anca s-a alaturat echipei Smartree pe pozitia de Sales Manager. In cei peste 8 ani in domeniul resurselor umane, a colaborat indeaproape cu numeroase companii multinationale, avand capacitatea de a intelege foarte bine provocarile din spatele proceselor de resurse...
HR Director, Sphera Franchise Group – KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery şi Taco Bell Emilia este HR Director în cadrul Sphera Franchise Group S.A., cel mai mare grup din industria de food service din România, alcatuit din companiile care operează în sistem de franciză brandurile KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery şi Taco Bell. Absolventă...
Chief Executive Officer, Salarium Manager cu 20 de ani de ani experiență în marketing și industria beneficiilor corporate, Alina înțelege cu adevărat nevoile și comportamentele clienților. Acest parcurs i-a oferit cunoștiințe vaste cu ajutorul cărora poate poziționa în piață produse și servicii dorite. În întreaga sa carieră, clienții și nevoile acestora au ocupat primul loc...
Director de Resurse Umane, De’Longhi Romania Nascuta in Banat, casatorita in Bihor, cu jobul curent in Cluj si Bihor. Sunt Director de Resurse Umane la De’Longhi Romania, companie ce activeaza cu doua fabrici de productie, in Jucu si Madaras. De profesie, economista, absolventa a Universitatii de Vest Timisoara, am ales domeniul Resurselor Umane acum 25...
Manager Resurse Umane, Solina Grup Oana este Manager Resurse Umane la Solina Grup, unul dintre cei mai mari producători de ingrediente pentru industria alimentară la nivel european. Rolul Oanei aici este legat de elementele strategice cele mai importante: armonizare între identitatea individului și identitatea organizației, dezvoltarea unor angajați cu înalte competențe, asigurarea unui leadership cu...
Managing Partner, SanoPass Delia are peste 20 de ani de experiență, dintre care ultimii 11 sunt în industria de HealthCare și Wellbeing. Si-a inceput cariera in domeniul vanzarilor, lucrand direct cu clientii si ascultand povestea acestora indeaproape, motiv pentru care astazi pune mereu utilizatorul pe primul loc. Viziunea ei despre serviciile de sanatate este ca...
HR Manager, Eaton Aprox 17 ani de învățare și dezvoltare continuă în HR, 9 ani într-o companie de consultanță și ceilalți în producție A creionat și dezvoltat politici, strategii, echipe și a avut ocazia să lucreze și să aprofundeze multe zone ale HR ului: administrare/legal (consultanță), payroll, talent acquisition, dezvoltare organizațională și formarea/educarea talentelor. A...
GYÖNGYI HUNYADI
HR Manager, VCST AUTOMOTIVE PRODUCTION Alba Iulia Gyöngyi Hunyadi este absolventă de Drept și a urmat diferite programe de aprofundare a studiilor în domeniul Resurselor Umane. Deține o experiență de peste 30 de ani, din care aproape jumatate în domeniul resurselor umane, cu expertiză în selecție & recrutare, talent & performance management, employer branding, employee...
Human Resources Manager, EVOZON. Liana face parte din povestea Evozonului de aproape 11 ani. S-au “împrietenit” când era o firmă de 50 de oameni. Acum, împreună cu 500 de oameni, încearcă să păstreze mentalitatea de firmă de 50 de oameni și naturalețea pe care ți-o aduce o cultură de firmă mică. Înainte de masterul de...
Acces fizic
350 lei +TVA
Buy Ticket

Discount de grup:

10% - 2 participanți
15% - 3 participanți
20% - 4+ participanți

Acces online
150 lei +TVA
Buy Ticket

Discount de grup:

10% - 2 participanți
15% - 3 participanți
20% - 4+ participanți

  • WORKPLACE DESIGN. Care devine adevăratul scop al birourilor în contextul sistemului de lucru hibrid? Sunt zilele destinate lucrului la birou menite să crească colaborarea, socializarea, inovația, spiritul de echipă, performanța? Dar cum putem obține toate acestea când angajații sunt prezenți pe rând și în mod întrerupt la birou? Cum arată un workplace design eficient?
  • WORK-FROM-ANYWHERE. Dacă în perioada distanțării sociale și a restricțiilor aduse de pandemie, a nu lucra de la birou însemna, cel mai probabil, a lucra de acasă, în perioada post- pandemie, work-from anywhere pare a readuce libertatea după care am tânjit. Dincolo de a lucra de acasă sau de la birou, multe noi posibilități se deschid, iar companiile se văd în fața unor provocări diferite. Ce costuri aduce work-from-anywhere spre deosebire de work from home? Cum trebuie adaptată cultura organizațională pentru o astfel de strategie? Ce tehnologii trebuie implementate? Ce adaptări trebuie făcute la nivel de management și leadership? Cât de eficient este un astfel de model? Ce soluții avem la dispoziție?
  • RECRUITING IN POST-PANDEMIC. Cum s-a schimbat procesul de recrutare în timpul pandemiei? Cum s-au schimbat așteptările candidaților și cum putem promova în mod eficient job-urile în prezent? La nivel de candidați și ”talent pools”, în contextul lucrului remote, ce noi oportunități apar? Dacă proximitatea nu mai este un criteriu de selecție, ce alte noi criterii apar – ce noi skill-uri trebuie candidații să aibă?
  • TECH TRENDS IN HR. Tehnologia a fost salvatoare în perioada pandemiei, însă rolul acesteia va fi esențial și în perioada post-pandemică. Performance& wellness management, HR analytics, recrutarea prin AI, automatizarea proceselor, îmbunătățirea comunicării și lucrului remote prin digitalizarea proceselor, data privacy, digital leraning & development – toate sunt tendințe la nivel de HR. Suntem pregătiți? Ce soluții avem?
  • EMPLOYEE EXPERIENCE. Criza provocată de pandemia de COVID-19 a adus schimbări majore pentru companii, dar și pentru angajați. Multe persoane și-au pierdut slujbele, altele au avut parte de micșorări salariale, foarte multe au schimbat modul de lucru peste noapte, fiind nevoiți să își transforme casele în birouri și să se adapteze unor sisteme tehnologice nefamiliare. Toate acestea sub presiunea performanței esențiale pentru supraviețuirea companiilor angajatoare. În acest context, cum putem descrie cu onestitate experiența angajaților? Care sunt punctele cheie pentru perioada post-pandemică?
  • EMPLOYER BRANDING. Ce noi valențe a adus criza provocată de pandemia cu SARS-COV-2 la nivel de employer branding? Cât de mult contează modul în care compania a reacționat la această criză percepția asupra brandului de angajator? Privind înapoi care au fost marii DOs & DON’Ts și cât de mult cântăresc ei acum? Care sunt principalele valori puse în lumină de pandemie și cum le putem integra în strategia de employer branding?
  • ORGANIZATIONAL CULTURE. Este cultura organizațională acum mai importantă ca niciodată? Încurajarea sistemului de lucru hibrid, prioritizarea well-being-ului angajaților, dezvoltarea leadershipului suont dar câtiva dintre factorii acum extrem de importanți. Ce putem face pentru a adapta în mod pozitiv cultura organizațională în perioada post-pandemie?
  • LEADERSHIP. Perioada pandemiei a fost atât de diferită, neașteptată și dificilă încât leaderii au fost în mod real expusi unor presiuni extraordinare și supuși unui test foarte dificil. Care sunt principalii factori ce definesc leadershipul în astfel de momente? Ce trebuie să aiba în vedere manegerii și leaderii în perioada următoare?
Detaliile Evenimentului
Parteneri