HR UNCOVERED

După un an si jumătate în care atât companiile, cât și oamenii au fost supuși unor teste dificile aduse de pandemia de COVID-19, îndrăznim să ne uităm ceva mai optimist spre viitor. Dar realitatea de dinainte nu este cu totul recuperabilă, adaptarea pe care cu toții am  exersat-o în această perioadă a adus cu sine schimbări importante, dintre care unele sunt aici să rămână.

Între companiile greu încercate economic și oamenii încărcați de oboseală, presiune și stres, ne întrebăm cum  arată ”reîntoarcerea le birou”? Ne putem imagina în mod real un mod de lucru identic cu cel anterior? A fost perioada pandemiei doar un accelerator pentru schimbările ce oricum se pregăteau să vină sau am fost surprinși nepregătiți? Cât de potrivite sunt soluțiile găsite în contextul distanțării sociale pentru perioada post-pandemie?

Harta schimbărilor și efectelor acestora este complexă, iar specialiștii în HR au complicata misiune de a îi găsi sensul și a o face practicabilă, ținând cont atât de obiectivele de business, cât și de așteptările angajaților.

Invităm specialiști HR cu experiență și aruncăm o privire asupra strategiilor acestora, facem schimb de experiență și deslușim schema complicată de valențe ale modului cum va arăta munca după pandemie, pe 15, 16 septembrie 2021, la HR Uncovered.

Formatul evenimentului este hibrid, urmând să se desfășoare în format fizic (la JW Marriott Bucharest Grand Hotel), în conformitate cu prevederile și condițiile autorităților, dar și online (platforma Cisco Webex).

AUDIENȚĂ:

  • HR Managers & HR Directors
  • Talent & Acquisition Managers
  • Employer Branding Managers
  • Recruitment Managers
  • HR Business Partners
  • Hiring Managers
  • HR & PR Specialists
  • Internal & External Communication Managers
  • Consultanți HR, PR & employer branding
  • Directori generali
  • Team Leaders
Global Head of Talent Acquisition, OLX Group Manjuri este Director Resurse Umane cu o o experiență de peste 17 ani, la nivel internațional, orientată cu precădere spre Tehnologie & Oameni. Are competențe esențiale în Hiper Creștere, în construirea organizațiilor tehnologice din Europa și Asia. Construirea unor organizații tehnologice de mare success este punctul ei forte....
Chief Human Resources Officer, Superbet Di Maxfield-Twine este din Regatul Unit al Marii Britanii şi Irlandei de Nord și a urmat Universitatea Portsmouth, specialitatea Economie-Geografie, absolvind cu onoruri. Întreaga sa carieră a fost dedicată Resurselor Umane, având aproape 20 de ani de experiență în domeniu. De la începutul anului 2020 ocupă funcția de Chief Human...
HR Director, VWR, part of Avantor Manuela Son are o experienta de peste 15 ani in roluri cheie din diferite organizatii si industrii, de la consultanta, recrutare, project management, training si dezvoltare, proiecte start-up si management. In rolul actual, a setat si a pus bazele unui nou Shared Service Center in Romania, cu responsabilitate atat...
HR Director România, LEONI Mihaela Scurtu este o profesionista in Resurse Umane, calificata in toate subiectele din domeniu: recrutare, instruire si dezvoltarea angajatilor, salarizare si administrare de personal, mobilitate globala, comunicarea cu partenerii de dialog social: reprezentantii salariatilor si sindicate. Cu o experienta de peste 15 ani in corporatii mari, in diferite industrii precum: Automotive, IT,...
Director HR, Bosch Cluj Plant Simina si-a inceput cariera in HR de peste 14 ani, a lucrat extensiv pe activități esențiale de HR, dar și pe cele axate pe dezvoltarea personală și profesională a oamenilor. In prezent coordoneaza activitatile de HR din cadrul fabrici si considera ca fiecare coleg își aduce talentul unic în cadrul...
Sales Team Leader, Benefit Integration, Benefit an Edenred Company Din 2019, s-a alaturat misiunii Benefit de a face angajații mai fericiți și mai motivați, oferind  angajatorilor din Romania o solutie de externalizare a serviciilor pentru cresterea engagementului angajaților, care iși doresc pachete de beneficii mai flexibile, adaptate nevoilor lor. In prezent Anne-Marie (alias Anne) coordoneaza echipa...
Head of International People Operations, Amber In prezent Head of International People-Ops la Amber, Luiza Banyai are peste 20 ani de experienta in HR si managementul schimbarii,  in trecut ocupand pozitii cheie in companii precum Connex, Vodafone, A&D Pharma , Enel si  Kingfisher-BricoDepot.  Inginer, pasionata de dezvoltarea umana si organizationala, mama, coach, membra a unei echipe senzationale sustine generatiile tinere prin prezentarea conexiunilor dintre...
People & Organisation Director, All Business eMAG & Fashion Days, eMAG  
Head of HR, BRINEL; Co-Fondator, Institutul pentru dezvoltare umană și organizațională în România Avand o experienta in zona de business IT de peste 10 ani si o preocupare activa in zona de dezvoltare a fiintei umane si a organizatiilor (Biography work, IMO Methodology,  Comunicare Non Violenta, Dezvoltare personala, U Theory), propun spre reflectare o tema...
HR Director, Teleperformance Romania Tudor si-a petrecut ultimii 15 ani ocupand diverse roluri in industriile telecom si BPO, atat in zona de operatiuni, cat si in aria de resurse umane. Pana la finalul anului 2019 a condus departamentul de Talent Acquisition si Employer Branding al Orange Romania, iar din 2020 s-a alaturat Teleperformance Romania in...
Sales Manager, Romanian Software Aurelian Chitez este Sales Manager in cadrul companiei Romanian Software si are o experienta de peste 10 ani in promovarea si vanzarea de solutii software dedicate optimizarii proceselor de resurse umane. In tot acest timp, Aurelian a contribuit la dezvoltarea de parteneriate durabile cu clientii Romanian Software, oferindu-le solutii flexibile, adaptate...
CEO, UCMS by AROBS Din 2019, Ionuț Gherle este CEO al UCMS by AROBS una dintre cele mai inovatoare companii românești, specializată în dezvoltarea de soluții integrate de management al resurselor umane și al salarizării. Ionuț are o experiență profesională de peste 15 ani în industria produselor software și a dobândit cunoștințe aprofundate despre industria...
Sales Manager, Smartree Cu o experienta de peste 15 ani in domeniul vanzarilor si business development, Anca s-a alaturat echipei Smartree pe pozitia de Sales Manager. In cei peste 8 ani in domeniul resurselor umane, a colaborat indeaproape cu numeroase companii multinationale, avand capacitatea de a intelege foarte bine provocarile din spatele proceselor de resurse...
Corporate Sales Director, Regina Maria Georgiana s-a dedicat consultanței în anul 2000. Experiența în vânzări și management de echipe de vânzări au învățat-o că, în acest domeniu, cheia succesului este să știi să-l asculți pe celălalt – fie el client, angajat sau partener de afaceri.  După 13 ani de real estate, s-a lăsat atrasă de...
Director de Resurse Umane, A&D Pharma – DR Max Group Absolvent al universitatii Politehnice Bucuresti in 1995 si detinator al unei diplome in Managementul Afacerilor, Eugen Gane s-a alaturat grupului A&D Pharma Dr Max in martie 2020 in calitate de Director Resurse Umane. Avand peste 20 de ani de experienta în resurse umane, din care...
HR Director, Sphera Franchise Group – KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery şi Taco Bell Emilia este HR Director în cadrul Sphera Franchise Group S.A., cel mai mare grup din industria de food service din România, alcatuit din companiile care operează în sistem de franciză brandurile KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery şi Taco Bell. Absolventă...
Human Resources Director, Cargus Absolventӑ a Facultӑţii de Comunicare a Universității din București, Melania Jaravete are o experiență de peste 20 de ani în relații publice și resurse umane. Aria de expertizӑ a Melaniei este comunicarea internӑ şi zona de relaţii de muncӑ, respectiv restructurare, transformare organizaţionalӑ, clasificare de meserii si management-ul schimbӑrii. Melania a...
Chief Executive Officer, Salarium Manager cu 20 de ani de ani experiență în marketing și industria beneficiilor corporate, Alina înțelege cu adevărat nevoile și comportamentele clienților. Acest parcurs i-a oferit cunoștiințe vaste cu ajutorul cărora poate poziționa în piață produse și servicii dorite. În întreaga sa carieră, clienții și nevoile acestora au ocupat primul loc...
Human Resources Director, Brico Dépôt România (parte a grupului Kingfisher) Cristina s-a alăturat Brico Dépôt România în aprilie 2020, ca Director Resurse Umane și membru al Consiliului executiv. Se ocupă de ariile resurse umane, comunicare internă și office management, pentru o echipă de peste 2.300 de colegi. Înainte de a face parte din echipa Brico...
Manager Resurse Umane, Solina Grup Oana este Manager Resurse Umane la Solina Grup, unul dintre cei mai mari producători de ingrediente pentru industria alimentară la nivel european. Rolul Oanei aici este legat de elementele strategice cele mai importante: armonizare între identitatea individului și identitatea organizației, dezvoltarea unor angajați cu înalte competențe, asigurarea unui leadership cu...
People Director, HEINEKEN România Sorin este un lider cu o vastă experiență profesională, dobândită în diverse medii de lucru,  cu diferite culturi, din întreaga lume. Sorin s-a alăturat echipei HEINEKEN în 2007 și a lucrat pe 3 continente (regiuni): Africa (Republica Democrată Congo), America (Haiti – Caraibe) și Europa (România și în proiecte trans-europene). Sorin...
Senior HR Manager, Danone Romania Anca este Senior HR Manager cu expunere locală și internațională, cu o experiență de peste 15 ani în domeniul HR. Are o mare pasiune pentru afaceri & oameni, dezvoltarea echipei și consultanță pentru cei aflați în funcții de conducere. În calitate de lider, Anca se concentrează asupra construirii viziunii, susținută...
Managing Partner, SanoPass Delia are peste 20 de ani de experiență, dintre care ultimii 11 sunt în industria de HealthCare și Wellbeing. Si-a inceput cariera in domeniul vanzarilor, lucrand direct cu clientii si ascultand povestea acestora indeaproape, motiv pentru care astazi pune mereu utilizatorul pe primul loc. Viziunea ei despre serviciile de sanatate este ca...
HCM Global Sales Director, TOTALSOFT Mihai are o experiență bogată în domeniul resurselor umane de peste 14 ani, cu o viziune cuprinzătoare asupra tehnologiilor, strategiilor și a celor mai bune practici în materie de resurse umane. Pornind de la nevoile cele mai de bază ale resurselor umane, cum ar fi salarizarea sau managementul general, până...
Co-fondator, Pluria Andrei este co-fondator Pluria, primul serviciu internațional fondat în România care îmbunătățește retenția și atragerea de talente oferind companiilor acces la o rețea de spații de lucru flexibile pentru angajați. Cu acoperire pe două continente, serviciul Pluria poate fi accesat de către angajatorii din România, Spania, Columbia și Portugalia, și susține eforturile companiilor...
Partener, Coordonator la practicii de Dreptul Muncii, NNDKP Roxana Abrașu este un avocat cu o experiență de peste zece ani în domeniul dreptului muncii. Ea este unul dintre coordonatorii practicii de Dreptul Muncii din cadrul NNDKP și asistă clienți locali și internaționali în aspecte legate de relațiile de muncă individuale și colective, fie în contextul...
Crina Ilie, People Function Leader, Genpact Europe & Africa Cu o experiență de peste 20 de ani în resurse umane, Crina este pasionată de transformările fundamentale care au loc în domeniul talentelor și de modul în care organizațiile redefinesc concepte precum cultura organizațională, învățarea, retenția și managementul performanței. În prezent ocupă poziția de People Function...
Senior Director of Human Resources, Macromex Experiența în domeniul resurselor umane a început în 1991. Absolventă a Institutului de Construcții din București. Absolventă a Asebuss – SC Exec-Edu – Managementul Strategic al resurselor umane Absolventă a Open University Business School UK – Codecs – Diplomă profesională în Management Manager/Director Resurse Umane, Trainer și Coach autorizat...
Acces ziua I (fizic)
495 lei +TVA
Buy Ticket
Acces ziua II (fizic)
495 lei +TVA
Buy Ticket

Discount de grup:

10% - 2 participanți
15% - 3 participanți
20% - 4+ participanți

Acces ziua I + ziua II (fizic)
695 lei +TVA
Buy Ticket

Discount de grup:

10% - 2 participanți
15% - 3 participanți
20% - 4+ participanți

Acces ziua I + ziua II (online)
220 lei +TVA
Buy Ticket

Discount de grup:

10% - 2 participanți
15% - 3 participanți
20% - 4+ participanți

Acces ziua I (online)
150 lei +TVA
Buy Ticket

Discount de grup:

10% - 2 participanți
15% - 3 participanți
20% - 4+ participanți

Acces ziua II (online)
150 lei +TVA
Buy Ticket

Discount de grup:

10% - 2 participanți
15% - 3 participanți
20% - 4+ participanți

  • SPARRING PARTNER. HR-ul s-a transformat, în ultimii ani cu precădere, într-un adevărat partener de business. Acum, când orice schimbare, orice plan sau strategie de business are în vedere o mare implicare a departamentului de HR, cum vedem viitorul acestuia la nivel de dezvoltare internă?
  • NOBODY IS PERFECT. Care sunt principalele slăbiciuni ale departamentelor de HR în acest moment? De la data literacy la digital integration, care sunt zonele de dezvoltare pe care acestea le au în vedere în următorii ani?
  • HYBRID WORK. Statistic, studiile arată că majoritatea companiilor vor alege, în perioada post-pandemică, un mod de lucru hibrid. Deși a integra lucrul de acasă are avantaje considerabile atât pentru angajați, cât și pentru angajatori, provocările logistice, manageriale si strategice nu sunt de neglijat. Cum implementezi un plan de lucru hibrid, echilibrând așteptările, preferințele și interesele atât ale angajaților, cât și ale organizațiilor?
  • WORKPLACE DESIGN. Care devine adevăratul scop al birourilor în contextul sistemului de lucru hibrid? Sunt zilele destinate lucrului la birou menite să crească colaborarea, socializarea, inovația, spiritul de echipă, performanța? Dar cum putem obține toate acestea când angajații sunt prezenți pe rând și în mod întrerupt la birou? Cum arată un workplace design eficient?
  • WORK-FROM-ANYWHERE. Dacă în perioada distanțării sociale și a restricțiilor aduse de pandemie, a nu lucra de la birou însemna, cel mai probabil, a lucra de acasă, în perioada post- pandemie, work-from anywhere pare a readuce libertatea după care am tânjit. Dincolo de a lucra de acasă sau de la birou, multe noi posibilități se deschid, iar companiile se văd în fața unor provocări diferite. Ce costuri aduce work-from-anywhere spre deosebire de work from home? Cum trebuie adaptată cultura organizațională pentru o astfel de strategie? Ce tehnologii trebuie implementate? Ce adaptări trebuie făcute la nivel de management și leadership? Cât de eficient este un astfel de model? Ce soluții avem la dispoziție?
  • HERE IS EVERYWHERE. Cum va afecta adoptarea largă la nivel internațional a lucrului remote forța de muncă? Ne putem aștepta la o întoarcere acasă a celor ce au emigrat în scop profesional? Dar cei ce se află în România, ne așteptăm să înceapă să lucreze pentru companii din alte țări? La ce dinamică ne putem aștepta pe piața muncii?
  • WORK AND OVERWORK. Comunicarea și colaborarea sunt evident mai dificile în contextul work from home. Mulți angajați atrag atenția asupra timpului petrecut în întâlniri virtuale, dar și asupra numărului crescut de conferințe și convorbiri online. Astfel, orele suplimentare de lucru au devenit, de multe ori, o regulă. Cum ne adaptăm noului stil de lucru, ținând cont de work-life balance și reziliența deja greu încercată a angajaților?
  • RECRUITING IN POST-PANDEMIC. Cum s-a schimbat procesul de recrutare în timpul pandemiei? Cum s-au schimbat așteptările candidaților și cum putem promova în mod eficient job-urile în prezent? La nivel de candidați și ”talent pools”, în contextul lucrului remote, ce noi oportunități apar? Dacă proximitatea nu mai este un criteriu de selecție, ce alte noi criterii apar – ce noi skill-uri trebuie candidații să aibă?
  • TECH TRENDS IN HR. Tehnologia a fost salvatoare în perioada pandemiei, însă rolul acesteia va fi esențial și în perioada post-pandemică. Performance& wellness management, HR analytics, recrutarea prin AI, automatizarea proceselor, îmbunătățirea comunicării și lucrului remote prin digitalizarea proceselor, data privacy, digital leraning & development – toate sunt tendințe la nivel de HR. Suntem pregătiți? Ce soluții avem?
  • EMPLOYEE EXPERIENCE. Criza provocată de pandemia de COVID-19 a adus schimbări majore pentru companii, dar și pentru angajați. Multe persoane și-au pierdut slujbele, altele au avut parte de micșorări salariale, foarte multe au schimbat modul de lucru peste noapte, fiind nevoiți să își transforme casele în birouri și să se adapteze unor sisteme tehnologice nefamiliare. Toate acestea sub presiunea performanței esențiale pentru supraviețuirea companiilor angajatoare. În acest context, cum putem descrie cu onestitate experiența angajaților? Care sunt punctele cheie pentru perioada post-pandemică?
  • EMPLOYER BRANDING. Ce noi valențe a adus criza provocată de pandemia cu SARS-COV-2 la nivel de employer branding? Cât de mult contează modul în care compania a reacționat la această criză percepția asupra brandului de angajator? Privind înapoi care au fost marii DOs & DON’Ts și cât de mult cântăresc ei acum? Care sunt principalele valori puse în lumină de pandemie și cum le putem integra în strategia de employer branding?
  • ORGANIZATIONAL CULTURE. Este cultura organizațională acum mai importantă ca niciodată? Încurajarea sistemului de lucru hibrid, prioritizarea well-being-ului angajaților, dezvoltarea leadershipului suont dar câtiva dintre factorii acum extrem de importanți. Ce putem face pentru a adapta în mod pozitiv cultura organizațională în perioada post-pandemie?
  • LEADERSHIP. Perioada pandemiei a fost atât de diferită, neașteptată și dificilă încât leaderii au fost în mod real expusi unor presiuni extraordinare și supuși unui test foarte dificil. Care sunt principalii factori ce definesc leadershipul în astfel de momente? Ce trebuie să aiba în vedere manegerii și leaderii în perioada următoare?
Debizz      

 

Detaliile Evenimentului
Parteneri