CFO Conference 2022

Rolul CFO-ului este în schimbare, precum este și mediul de business. Noile tehnologii, automatizarea redefinesc atât rolul CFO-ului, cât și pe cel al specialiștilor din departamentele financiare. Digitalizarea este una dintre priorități pentru majoritatea directorilor financiari, însă procesul este unul complex. Dincolo de raportarea financiară, cea non-financiară capătă un rol tot mai important, cu atât mai mult cu cât se află în strânsă legătură cu accesul la investiții.

Data & analytics stau la baza deciziilor financiare în cadrul departamentului financiar al viitorului, dar acestea, în stare brută, pot fi dificil de interpetat și înțeles și pot conduce spre decizii ineficiente.

La nivel de plăți, procese și operațiuni, viitorul este mai aproape decât credem, iar lucruruile avansează rapid.Mai mult de atât, la nivel internațional, situația macroeconomică, corelată cu cea a României necesită o analiză atentă.

Tranzacțiile de pe piață, investițiile, fuziunile și achizițiile, dar și creșterile de prețuri la materiile prime, la utilități, creșterile dobânzilor și creșterea inflației sunt toate elemente ce intră în analiza atentă a unui CFO.

În acest context, privim la viitorul companiilor, prin ochii CFO-ului viitorului, acordând atenție contextului actual și particularităților sale, pe 30 martie 2022, în cadrul CFO Conference, eveniment hibrid, ce va avea loc onsite la Hotel Marmorosch din București și virtual pe MyConnector. Evenimentul reprezintă o platformă importantă pentru a obține insights de la companii de top și de a afla bune practici de la profesioniști din domeniu.

*Participarea la eveniment echivalează cu 5 ore de pregătire profesională pentru membrii Camerei Consultanților Fiscali. Echivalarea orelor va fi efectuată exclusiv în baza menționării numărului carnetului la înscrire și a participării la eveniment.

AUDIENȚĂ:

  • Directori financiari
  • Directori generali
  • Consultanți fiscali
  • Controlleri financiari
  • Directori economici
  • Directori contabili
  • Contabili
  • Auditori
  • Analiști financiari
  • Antreprenori
Consulting CFO & GBS Services Associate Partner, EY România Pasionat de susținerea clienților în transformarea Funcției Financiare. Guillaume este CFO și conduce Serviciile de Consultanță GBS ale EY în România si Moldova. Are o experiență de peste 18 ani în finanțe, consultanță în diferite sectoare și ca manager de Consolidare pentru activitățile de Piață ale...
CFO, TeraPlast Group Ioana Birta este CFO al Grupului TeraPlast – cel mai mare producător român de materiale de construcții. Ioana Birta are o experiență de peste zece ani în Big 4 și este membră ACCA (Association of Chartered Certified Accountants).
CFO, Atos România Diana Sipos face parte din echipa Atos încă de la intrarea companiei pe piața din România, în 2010. Din biroul său de la București, Diana construiește strategia financiară locală și coordonează operațiunile financiare ale subsidiarelor românești ce fac parte din grupul Atos, lider european în servicii și soluții digitale. În același timp,...
Director General Adjunct si CFO, Allianz-Tiriac Asigurari Adriana este parte a echipei Allianz-Tiriac din 2017, moment in care a preluat rolul de director al departamentului actuariat financiar. Dupa doar doi ani, Adriana a intrat in echipa de Board a Allianz-Tiriac ca Director Financiar, iar din noiembrie 2019 a preluat rolul de Director General Adjunct. Anterior,...
Director Financiar, Bergenbier Alexandru Nomicos are o experiență de peste 15 ani în domeniul financiar, activând pentru companii multinaționale de renume din FMCG (Procter & Gamble) și IT (Microsoft), iar din 2019 este Director Financiar în echipa Bergenbier S.A. Coordonează strategia financiară a companiei și investițiile în produse sau extinderi geografice. Este o persoană implicată,...
Director Financiar, Auchan Romania Cu o experiență de peste 20 de ani in domeniul financiar si al controlului de gestiune, Mihaela coordonează in prezent echipele de Contabilitate, Consolidare, Taxe, Trezorerie si Control Financiar din Cadrul Auchan România. Mihaela a devenit parte din familia Auchan in 2012 si de atunci, reușește sa depaseasca toate provocarile pe care le intampina...
General Manager, SoftOne Romania Alexandra Lucescu este General Manager in cadrul SoftOne România, unul dintre cei mai importanți furnizori de soluții software Cloud ERP și aplicații de enterprise mobility din Europa de Sud-Est. Având peste 7 ani de experiență în industria de business software, Alexandra coordonează operațiunile subsidiarei din România a SoftOne Technologies pentru a...
Managing Partner, Artenie, Secrieru & Partners Andreea are o experiență de peste 20 de ani în domeniul administrativ și fiscal, coordonând un număr mare de litigii administrative împotriva autorităților naționale și, în special, litigii fiscale împotriva autorităților fiscale. De asemenea, face parte din grupul de lucru AmCham, care participă activ la discuțiile inițiate de Ministerul...
Head of FP&A EuMEA, Nufarm | Business Coach Adrian Secolof este Head of FP&A EuMEA at Nufarm, dezvoltator și producător global major de soluții de protecție a semințelor și culturilor. Înainte de Nufarm, Adrian a fost Chief Financial Officer la Adama Agricultural Solutions România și Moldova, important producător și distribuitor de produse de protecție a...
Director Central Eastern Europe & Turkey, Kyriba Ionut Grama coordoneaza Fintech-ul Kyriba in regiunea CEET, fiind responsabil cu operatiunile de dezvoltare a afacerilor companiei in aceasta regiune. Kyriba este liderul global in solutii de automatizare si digitalizare a trezoreriilor corporatiste, cu prezenta si clienti in peste 120 de tari. In urma cu 2 ani, Ionut a fost mandatat de...
Regional Presales Manager EMEA Emerging, Kyriba John Vincent activează în domeniul Fintech, având o experiență de peste 18 ani în Trezorerie Corporativă și softuri bancare în Orientul Mijlociu, Europa Centrală & de Est și Africa. Are profunde cunoștințe în domeniul Trezoreriei Corporative, Core Banking, Plăți, Managementul Riscului, Managementul Fluxului de Numerar, Finanțele Lanțului de Aprovizionare,...
Partener, Cabot Transfer Pricing Cristina Săulescu, Partener Cabot Transfer Pricing, activează în această profesie de peste 20 de  ani, atât în sectorul privat, cât și în cel public din România. Cristina este licențiat în economie al Universității de Vest din Timișoara si este membru al Camerei Consultanților Fiscali din România. Experiența în sectorul privat constă...
Director & Partener, ELEVATHOR Oana Ciobanu coordonează programele și soluțiile ELEVATHOR susținând companiile în demersul lor de creare și dezvoltare de businessuri și culturi organizaționale performante, reziliente, inovatoare, sustenabile, de succes. Oana are o experiență de peste 20 ani în companii private și instituții de stat, timp în care a implementat cu succes, atât la...
Regional Finance Director–Healthcare & Diagnostic Services, Medicover România & Diagnostic Services, Medicover SEE Ca director financiar al grupului Medicover România și Synevo Europa de Sud Est, Adrian este responsabil de implementarea strategiei financiare a companiei, de procesele de bugetare și de stabilirea unui sistem de măsurare a performanței, managementul riscului, gestionarea lichiditații și gestionarea eficientă...
Partner, State Aid Expert, Noerr Iulian Sorescu este partener în cadrul Noerr şi coordonează departamentul financiar, de taxe și de ajutoare de stat. Domnul Sorescu este membru ACCA UK, CECCAR, CAFR și AMCOR. Prin grupul de practică financiară se oferă clienţilor consultanţă extinsă în toate problemele de afaceri şi financiare, precum consultanţă financiară, due diligence...
CFO, Alliance Healthcare Romania Emilian are 27 de ani experiență în domeniul financiar, în companii de producție, distribuție FMCG și Pharma. Este CFO al societăților din grupul Alliance Healthcare începînd din mai 2011. Emilian este licențiat ASE, Facultatea de Contabilitate si Informatica de Gestiune, promotia 1995, Contabil autorizat, Expert contabil, Consultant Fiscal, ACCA. Printre hobby-urile...
Acces in-person
500 lei +TVA
Buy Ticket

Până pe 15.03.2022- 400 RON+TVA (early bird – discount 20%)
Începând cu 15.03.2022-500 RON+TVA

Discount de grup:
10% - 2 participanți
15% - 3 participanți
20% - 4+ participanți

Acces virtual
150 lei +TVA
Buy Ticket

Până pe 15.03.2022- 120 RON+TVA (early bird – discount 20%)
Începând cu 15.03.2022-150 RON+TVA

Discount de grup:
10% - 2 participanți
15% - 3 participanți
20% - 4+ participanți

On demand
100 lei +TVA
Buy Ticket

Nu puteți ajunge la eveniment? Nu ratați discuțiile. Solicitați înregistrarea evenimentului și urmăriți-o oricând aveți timpul necesar.

  • DIGITAL LEADERSHIP. Care ste rolul CFO-ului în creșterea gradului de adoptare a soluțiilor digitale?
  • THE FUTURE CFO. Când vine vorba despre viitor și leaderii schimbării, CFO-ul pare mereu a juca un rol esențial. Fie că este vorba de digitalizare sau de sustenabilitate, așteptările sunt ca CFO-ul să fie un lider în adoptarea și implementarea de noi abordări. Cum evolează rolul CFO-ului și care este poziția sa pe harta companiei viitorului?
  • CFO LEADERSHIP. Management financiar strategic, rol de catalizator pentru creșterea performanței organizației.
  • AUTONOMOUS FINANCE. Ce avantaje aduce automatizarea operațiunilor financiare? Eficientizare, reducerea gradului de eroare, agilitate, flexibilitate, reducerea costurilor- cum văd companiile din diferite industrii beneficiile pe care tehnologizarea, automatizarea le aduc? Care este gradul de automatizare a departamentelor financiare în acest moment și cum ne așteptăm să progreseze acest proces în anii următori? Care sunt etapele transformării?
  • OPTIMIZAREA TREZORERIEI PRIN DIGITALIZARE. Puteri speciale pentru Trezorieri: puterea de a vedea, cunoaste, monitoriza, prognoza si eficientiza Cash-ul companiei in timp real. Cum obținem aceste puteri prin intermediul unui Treasury Management System. Demo Kyriba.
  • SUSTAINABILITY. Sustenabilitatea pare a schimba modul în care companille fac business și, implicit, și modul în care atrag resurse financiare și le cheltuie. Directa corelare a investițiilor cu profilul companiei la nivel de sustenabilitate este tot mai evidentă. De la raportarea non-financiară la cea financiară. Cum arată viitorul la acest nivel?
  • TAX UPDATE. Tendințe și politici fiscale la nivel internațional. Strategia fiscală a României si armonizarea legislației românești cu cea globală. Aspecte privind taxarea în economia digitală. Adaptarea autorităților fiscale. Principalele modificări și reglementări ale Codului Fiscal și Codului de Procedură Fiscală.
  • PREȚURILE DE TRANSFER în 2022. Dezvoltări internaționale – impozitarea marilor corporații. Dezvoltări locale – noua listă a marilor contribuabili, noul termen de pregătire a dosarului de prețuri de transfer în cazul contribuabililor mari. Ajustări voluntare – în relația dintre persoane juridice dar și cu persoane fizice. Digitalizarea – Desk-auditul și SAF-T-ul: cum vor influența modul de realizare a inspecțiilor fiscale? E-factura – încă o provocare.
  • BELIEVE IN PEOPLE. Automatizarea va muta oamenii din zona operațională în cea ce ține de human intelligence. Cum se va schimba rolul specialiștilor financiari? Up- și re- skilling in domeniul financiar.
  • MACRO PERSPECTIVE. Contextul pieței globale și locale și schimbările pe care le aduce 2022. Creșterea inflației și a costurilor de finanțare. Provocările cu care se confruntă companiile din România, impactul creșterii prețurilor la utilități și materii prime, provocări pe lanțurile de aprovizionare.
  • DATA & ANALYTICS. Data & anlytics joacă un rol tot mai important în luarea deciziilor bune într-un timp scurt. Cum creștem calitatea datelor și rolul CFO-ului la nivel de standardizare, curățare, integrare. Riscurile utilizării de date imprecise la nivel de raportare.
  • BLOCKCHAIN. Viitorul tehnologiei blockchain în zona financiară și de procesare a tranzacțiilor. Avantajele pe care le aduce la nivel de transparență a operațiunilor, securitate. Aducând beneficii de cost și de control, putem spune ca va revoluționa modul în care procesele sunt definite în departamentele financiare?
  • STORYTELLING. Rolul CFO-ului în transformarea ”data” în ”insights”. Datele brute pot fi dificil de interpretat și înțeles și pot conduce către decizii neproductive. Punerea acestora în context și transformarea într-o ”poveste” ce oferă sens pare a fi un element esențial în luarea deciziilor și stabilirea strategiilor de business. Sunt departamentele financiare pregătite pentru o astfel de abordare?
  • RISK MANAGEMENT. Stabilirea obiectivelor si depășirea potențialelor obstacole stă la baza gestionării riscului. Pandemia ne-a învățat că unele aspecte nu pot fi anticipate, că flexibilitatea, agilitatea sunt esențiale. Care este rolul CFO-ului la nivel de asigurarea business continuity în vremuri de schimbare. Care sunt riscurile strategice pe care trebuie să le avem în vedere în perioada următoare? Viitorul în Enterprise Risk Management.
  • INVEST. Care sunt modalitățile de finanțare pentru mediul de business? Între programele guvernamentale și soluțiile private.
  • M&A OVERVIEW. Dinamica tranzacțiilor la nivel international și local. Context și perspective. Rolul strategic al CFO-ului în fuziuni și achiziții.
Susținut de:
Parteneri media:
Debizz Top Business
Detaliile Evenimentului
Parteneri