Încarc Evenimente
  • Acest eveniment a trecut.

BUSINESS CHALLENGE (eveniment online)

În contextul dinamicii economiei internaționale, al progresului rapid al tehnologiei, al noilor valori și priorități aduse de tinerele generații, lumea de business se schimbă. În plus, noul coronavirus este un catalizator suplimentar al schimbării. Adaptarea, flexibilitatea, capacitatea de a anticipa tendințele devin condiții existențiale pentru companii.

Cum se situează în acest context business-urile antreprenoriale și IMM-urile?

Discutăm despre toate acestea în cadrul celei de a VIII-a ediții a BUSINESS CHALLENGE, eveniment online ce va avea loc pe 10 noiembrie 2020.

BUSINESS CHALLENGE este o conferință dedicată antreprenorilor și managerilor din cadrul companiilor medii și mici, o conferință ce își propune să abordeze problemele specifice cu care aceștia se confruntă, dar și să evidențieze potențialul imens ce stă în spatele business-urilor puse în mișcare de mințile agile și creative.

Detaliile evenimentului

  • Ora și data începerii: 10.11.2020 - 13:00
  • Ora și data final: 10.11.2020 - 17:00
  • Locatie:
  • Tip eveniment: Virtual
  • Domeniu: IMM & Antreprenoriat
  • Adresă eveniment:

Audiență

  • Antreprenori
  • Fondatori și acționari
  • General Managers
  • Executive Managers
  • Business Development Managers
  • Regional Managers
  • Marketing Managers
  • HR Managers
  • Commercial Managers

Discount de grup:

  • 10% – 2 participanți
  • 15% – 3 participanți
  • 20% – 4+ participanți
  • TRANSFORM – ADAPT – REPEAT. De ce este necesar să avem o perspectivă a schimbării asupra business-ului? Suntem realmente pregătiți pentru noua viteză de evoluție a tehnologiei, societății, economiei?
  • CHALLENGE ACCEPTED! Între disciplină și viziune, între pragmatism și creativitate, între libertate și responsabilitate, ce determină liderii să pornească și să se păstreze pe drumul antreprenoriatului?
  • CAUGHT BETWEEN FAST AND FAST GROWING. Totul pare să se miște rapid – tehnologia, modelele de lucru, ritmul de dezvoltare. Ce faci când business-ul tău nu prinde aceeși viteză? În ritmul accelerat ce caracterizează mediul de business și societatea, cum privim companiile mici și mijlocii, precum și start-up-urile? A devenit ”fast growing” o condiție a succesului?
  • VALUES SHIFT. Cum s-au schimbat valorile și principiile noilor generații? Afacerile responsabile, autentice, implicate social sunt în topul preferințelor acestora. Ce avantaje aduce ”noul consumator” pentru companiile mici și mijlocii?
  • FROM LOCAL TO INTERNATIONAL. Ce provocări aduce extinderea afacerilor peste hotare, dar și ce oportunități? De la aspectele culturale la cele economice, ce presupune o analiză corectă a factorilor? Când business-ul se extinde spre piețele internaționale, devine necesară calibrarea perspectivei la ”the big picture”. Cum putem eficientiza tranziția de la local la internațional?
  • INVEST. Care sunt modalitățile de finanțare pentru proiectele antreprenoriale? Între programele guvernamentale și soluțiile private.
  • SMART EXIT. Cum poți face un exit inteligent, la momentul potrivit și în circumstanțele potrivite? La ce ne putem aștepta când luăm în calcul vinderea unei afaceri?
  • CREATIVITY IS NOT JUST FOR CREATIVE INDUSTRIES. Creativitatea nu este rezervată doar anumitor business-uri. Creativitatea pragmatică, eficientă poate și trebuie să definească orice business în căutarea de soluții pentru dezvoltare și afirmare. Unde stă ascunsă creativitatea, dincolo de ”glam”? Cum o putem face parte din abordarea noastră zilnică?
  • THE MIRACLE OF TECHNOLOGY. Tehnologia ca avantaj competitiv pentru start-up-uri și IMM-uri. Cum poate ajuta tehnologia pentru a câștiga teren în fața competitorilor deja consacrați prin optimizare, automatizare, personalizare, eficientizare?
  • DO THE MATH. Optimizarea costurilor. Ce instrumente avem la îndemână?
  • FLIP THAT BUSINESS. Cum ”renovezi” un business când scenariul negativ începe sa domine? Cum utilizăm flexibilitatea companiilor mici și mijlocii pentru a redefini sisteme, strategii și a întoarce soarta?
  • TO THE RESCUE. Când planurile în business se prăbușesc, cum reușim să creăm un ”crisis management plan” eficient ce să susțină restabilizarea? Cum se poate transforma o provocare în oportunitate?
  • SWEET INNOVATION. Deși pare a fi aspirația multor companii, inovația își are traducerea mai degrabă în plan pragmatic decât în plan ideatic. Cum înțelegem inovația la nivelul IMM-urilor, start-up-urilor? Cum conectăm analiza realistă a pieței cu obiectivele companiei prin creativitate pragmatică?

Sponsori & parteneri

Parteneri

Partener de tehnologie

Copyright BusinessMark. Toate drepturile rezervate.