Business Challenge 2021 (eveniment online)

Criza generată de pandemia de COVID-19 a redefinit contextul de funcționare pentru mediul de business la multe nivele. Tehnologizare, reorganizare organizațională, repoziționare, felxibilitate, telemuncă, toate sunt aspecte ce au definit perioada ultimilor aproape doi ani. Pandemia este prin excelență un element ”disruptiv” ce, dincolo de efectele îngrijorătoare pe care le are la nivel de societate, a pus companiile  într-un context de restricții foarte dificil. Acesta a fost dificil de depășit pentru cele mai multe dintre companii, cu atât mai mult pentru companiile mici și mijlocii. A fost sprijinul oferit IMM-urilor în această perioadă suficient? A fost solidarizarea oamenilor cu antreprenorii locali, de exemplu, suficientă? Cine a reușit să depășească această perioadă? Care au fost elementele ce au stat la baza reușitei? Odată depășită această perioadă, cu ce rămânem? Ce schimbări a adus pandemia și vor rămâne cu noi și în viitor? Cum trecem de la modul ”supraviețuire” la cel de ”dezvoltare” ținând cont de lecțiile trecutului, dar nerămânând blocați într-o abordare excesiv de precaută?

Discutăm despre acestea și multe altele online, pe 19 noiembrie 2021,  la o nouă ediție Business Challenge, eveniment dedicat mediului antreprenorial și IMM-urilor.

AUDIENȚĂ:

  • Antreprenori
  • Fondatori și acționari
  • General Managers
  • Executive Managers
  • Business Development Managers
  • Regional Managers
  • Marketing Managers
  • HR Managers
  • Commercial Managers
Strategic Transactions and Client Relations Area Director, KRUK Romania Claudiu Bud s-a alăturat KRUK România în anul 2009 și ocupă acum poziția de Strategic Transactions & Client Relations Director pentru subsidiara din țara noastră a Grupului KRUK – lider în industria de management a datoriilor din Europa Centrală și de Est. Expertiza relevantă acumulată în...
Partener, Finanțări, NNDKP Valentin Voinescu este avocat specializat în tranzacții de finanțare (fiind implicat doar în ultimii 5 ani în proiecte a căror valoare depășește 3 miliarde de euro) și în proiecte care implică surse alternative de finanțare prin fonduri de investiții și emisiuni de obligațiuni. De-a lungul celor 16 ani de activitate profesională, el...
Partener, Fuziuni și Achiziții, NNDKP Răzvan Vlad este avocat specializat în domeniul dreptului societar, fuziuni și achiziții, precum și în aspecte de reglementare și derulare a unor contracte specifice proiectelor de infrastructură. De-a lungul a peste 18 ani de activitate profesională, Răzvan a acordat asistență juridică unor antreprenori români, corporații locale și multinaționale cu activitate...
Fondator și CEO, Rețeaua de Clinici Dr. Leahu Dr. Ionuț Leahu este medic specializat în implantologie orală și fondator și CEO al Rețelei de Clinici Dentare Dr. Leahu. A pornit afacerea în anul 2010, în orașul Popești-Leordeni, unde, inițial, a închiriat un cabinet medical. 11 ani mai târziu, rețeaua număra 16 centre stomatologice în toată...
Co-fondator, Octavic Paul Harfaș este co-fondator al companiei Octavic, start-up românesc înființat în Oradea care digitalizează procesele de producție în fabrici mondiale de renume, din mai multe industrii. Împreună cu co-fondatorul Felix Blaga, a creat PET, sau Production Efficiency Tracker – produs unic în piața Industry 4.0, care a adus companiei premii internaționale și o...
Managing Partner, Morphosis Capital Andrei Gemeneanu este antreprenor și cofondator al Morphosis Capital, fond de private equity care își propune să contribuie la dezvoltarea și transformarea companiilor de tip IMM românești. În prezent, portofoliul Morphosis Capital include companiile DocProcess, Medima Health, rețeaua Clinicile Dentare Dr. Leahu, EMI și Cronos Med. Andrei are peste 15 ani...
CEO Concilium; Global VP pentru Relații Internaționale, Turnaroud Management Association Cu peste 15 ani de experiență în domeniul bancar, managementul riscului și al creditelor neperformante, restructurări de business, servicii financiare și de workout, Vlad Năstase e Președintele Asociației de Turnaround Management, filiala din România și CEO al companiei Concilium Consulting (www.concilium.ro) si primul roman ales...
Chief Executive Officer & Founder, Synaptiq.io Dragoș este fondatorul si directorul general Synaptiq, o companie ce foloseste inteligenta artificiala pentru a elabora solutii software in oncologie. El are experienta ca cercetator in mai multe domenii precum fizica, informatica si medicina.
Commercial Director, Merlin’s Beverages Eduard Alexianu, director comercial Merlins Beverages (28 de ani), absolvent al Facultății de Științe Politice, SNSPA București (2015) și al Masteratului Management și Guvernare – SNSPA București (2017). În perioada 2015-2019 a dobândit o vasta experiență pe parcursul implementării  și consolidării pe piața interna și internațională a gamelor de produse Merlin’s...
Founder, Tucano Coffee
CEO, Adrem și Președinte al Asociației Centrul Român al Energiei Antreprenorul român Corneliu Bodea este acționar al grupului internațional de companii ABBC și CEO al Adrem. Brand cu o istorie de aproape 30 de ani pe piață din România, Adrem include companii cu activitate în domeniul energetic. Corneliu și-a extins formarea tehnică cu studii de...
Head of Global Innovation, Tata Consumer Products // Professor of Marketing & Innovations, Hult International Business School Lider în afaceri cu o bogată experiență internațională, Liliana conduce creșterea transformațională a unor branduri și portofolii pentru a impulsiona schimbarea semnificativă în rezultatele afacerilor de peste 20 de ani. Liliana este un expert important în inovație, comunicare...
Founder & General Manager, Microgreens România Cristian este un pionier al agriculturii moderne în România, aliniate la standarde europene de performanță. A fost premiat de către Forbes România pentru activitatea sa în ediția 2018 „30 sub 30”. În 2013, a înființat Ferma Fresh Microgreens România, producător de microplante, cunoscute ca microgreens în afară. Acestea sunt...
Managing Partner, PIATRAONLINE Are 35 de ani și a arătat că poate face profit și din piatră, mai ales dacă știi să-i descoperi personalitatea și să i-o pui în valoare, lucru pe care îl face prin intermediul business-ului său. Mariana Constantinescu-Brădescu a intrat în urmă cu 12 ani, alături de soțul ei Sergiu Constantinescu-Brădescu, pe...
Fondator, Amber Studio Dragoș activează în domeniul IT de peste 16 ani. Acesta a lucrat în companii precum Medianet, Gameloft, EA Sports și EA Mobile, pe poziții de Top Management (Development Director, Head of Deployment), ajungând să-și deschidă propriul studio în 2013. Acesta a fondat Amber Studio, companie care continuă să aducă zâmbete pasionaților de jocuri video și în...
CEO & Co-Founder, Symphopay Manager cu o experiență de peste 20 ani de zile in industrii precum plați electronice, platforme online, dezvoltare si distribuție de produse software și servicii financiar-bancare. Daniel a fost implicat in poziții cheie in RAV AntiVirus (achiziționat de Microsoft in 2003), Avangate (achiziționat de Francisco Partners in 2014) si GECAD ePayment...

When in crisis,

Cum arată lumea companiilor mici și mijlocii după aproape doi ani de pandemie? Care au fost efectele rapide ale crizei generate de pandemia de COVID-19 și la ce efecte pe termen mediu și lung ne așteptăm?

sometimes it’ s all about the money,

Soluții de finanțare pentru companiile mici și mijlocii, pentru start-up-uri și companiile antreprenoriale. Opțiunile ce există la nivel de investiții, atât local, cât și internațional. Oportunitățile disponibile în timpul pandemiei. Sprijinul acordat de stat în timpul pandemiei- implementare și utilitate.

but not money alone.

Dincolo de supraviețuirea financiară, care sunt trăsăturile companiilor mici și mijlocii ce le pot transforma în branduri mari, ce le ajută să treacă prin crize și la final să fie mai puternice?

It’s also about agility,

De la supply&chain și costurile logistice asociate, la producție, resurse umane, tehnologizare, marketing și poziționarea față de concurență, agilitatea este esențială pentru companiile de orice dimensiuni, dar pentru IMM-uri poate deveni condiție de supraviețuire. Îmbrățișarea schimbării, adaptarea procedurilor, ascultarea clienților, viteza de reacție – definesc acestea ADN-ul companiilor mici și mijlocii de succes?

opportunities,

Ce oportunități există ascunse în spatele provocărilor aduse de pandemie? Dincolo de efectele negative pe care restricțiile le-au avut asupra majorității companiilor mici și mijlocii, au existat și noi oportunități pentru cei rămași în luptă? De la finanțări și subvenții, la orientarea spre noi segmente de piață sau noi canale de vânzare și distribuție, la schimbarea preferințelor consumatorilor sau modificarea dinamicii competiționale de pe piață, ce noi șanse au apărut și care au fost jucătorii ce au profitat de ele?

creativity,

Forțate să găsească soluții pentru a supraviețui, ce modele au găsit companiile ce s-au dovedit profitabile, eficiente și vor rămâne active și după perioada dificilă și incertă a pandemiei? Cum poate fi creativitatea mai pragmatică decât un plan de business și ”mai” salvatoare ca un buget generos?

talent,

Care sunt avantajele și dezavantajele pe care un IMM le are în fața anagajaților prin comparație cu companiile mari? Cum pot acestea atrage și păstra talente? Care este specificul unui business mic și care este profilul anagajatului compatibil? Ce alte soluții de colaborare și muncă pot companiile mici integra mai ușor decât cele mari?

short and long term solutions,

Reducerea costurilor, optimizarea procedurilor, digitalizare și automatizare, creșterea vânzărilor, lansarea de noi produse, exploatarea unor noi segmente de piață – soluțiile de business sunt nenumărate, însă aplicarea lor în mod eficient și cu rezultate pozitive este de multe ori dificilă. Ce putem face ”aici și acum” versus ”cândva, curând” în termeni de planificare felxibilă?

pragmatism.

Care este kit-ul de supraviețuire al antreprenorului român? La ce soluții concrete apelează companiile mici și mijlocii pentru a depăși perioadele de criză? Care au fost măsurile pragmatice luate în perioada pandemiei?

But also vision and

Cum poate fi adoptată la nivel de companie o atitudine vizionară prin intermediul leadership-ului? Cum poate fi împărtășită abilitatea de a vedea dincolo de ”furtună”, dincolo de criză? Pot liderii influența în asemenea măsură echipe întregi, mai ales în momente dificile? Cum creezi o cultură a intrapreneurship-ului în cadrul companiilor mici și mijlocii?

the ability to make it happen.

Cum creezi echipe puternice, pregătite să preia viziuni și să le transforme în realitate? Cum îmbini abordarea vizionară cu cea factuală, ce ține de proceduri și implementare?

In the end it’s about the power within.

Ce definește o companie puternică? Cum identifici super-puterea unei companii și cum o fructifici? Ține puterea interioară a unei companii de mărimea acesteia?

 

Participarea la eveniment este gratuită, dar este necesară înregistrarea prealabilă, AICI.

Cei înscriși vor primi pe mailul completat în formularul online detaliile de conectare în Cisco Webex, platforma pe care va avea loc evenimentul. Mailul va fi transmis cu o zi înainte de eveniment.

Pentru informații suplimentare, vă rugăm să ne contactați la [email protected]

Detaliile Evenimentului
Parteneri