Brașov HR Vibes 2022

Pe 15 iunie 2022, vă invităm la o nouă ediție a Brașov HR Vibes, eveniment ce va avea loc în format hibrid„in person”, la Hotel Kronwell, și online, pe platforma MyConnector. HR Vibes este proiectul prin care ne dorim să creăm comunități locale de profesioniști în resurse umane.

Ne uităm cu atenție la contextele locale, creăm discuții adaptate și încurajăm specialiștii să facă schimb de experiență. Ne propunem să conturăm imaginea viitorului în muncă prin ochii specialiștilor, dar și să discutăm despre cum am gestionat provocările ultimilor ani, despre cum ne adaptăm prezentului în schimbare. Vorbim despre trenduri, dar ne raportăm la realitate, vorbim despre viitor într-o notă pragmatică.

Evenimentele din seria HR Vibes continuă și în alte orașe:

  • Timișoara HR Vibes – 9 iunie 2022, Iulius Congress Hall
  • Iași HR Vibes – 23 iunie 2022, Palas Congress Hall
  • Oradea HR Vibes – 30 iunie 2022

AUDIENȚĂ

  • HR Managers & HR Directors
  • HR Business Partners
  • Talent & Acquisition Managers
  • Employer Branding Managers
  • HR & PR Specialists
  • Recruitment Managers
  • Hiring Managers
  • Internal & External Communication Managers
  • Consultanți HR, PR & employer branding
  • Directori generali
  • Team Leaders
Andre de Wit
Dean, LEADERSHIP ACADEMY AMSTERDAM. Până recent, Andre a ocupat funcția de Vicepreședinte pentru învățarea și construirea de capacități pentru grupul Carlsberg, o companie internațională de producere a berii, cu 45.000 de angajați și fabrici în 40 de țări, în principal în Europa de Nord, Vest și de Est și Asia. Andre este partener în Courage11...
Sr Director of HR and Leadership Coach, VMware Anterior la Apple, The Walt Disney Company și Dell (SUA) Chris Deaver este leadership coach pentru companii Fortune 50 și Director Senior la VMware, în Silicon Valley, California. A influențat lideri de la Apple, prima companie care a ajuns la un trilion de dolari, cu primul program...
Group Change and Organization Development Lead, Syngenta Group (Basel, Elveția) Fascinată de oameni și profund curioasă de ceea ce îi motivează. Jurnalistă ca formație și Change Manager din dorința proprie – a făcut cunoștință cu Managementul Schimbării în urmă cu 17 ani, printr-o serie de împrejurări fericite, bucurându-e de fiecare zi de atunci! Implicată în...
Director, Talent Acquisition, EMEA, Morningstar  Roxana Brahăsteanu este Director de Talent Acquisition pentru regionea EMEA în cadrul Morningstar, ocupând această poziție după achiziția Sustainalytics în 2020. În calitate de lider global de TA pentru Sustainalytics, Roxana a contribuit la triplarea efectivului global al companiei în doi ani, într-o perioadă de creștere extraordinară pentru industria ESG....
HR Director, FLEX. Cu o experiență profesională de peste 15 ani, Diana Nãstase are o vastã experiență de leadership, în iniţiative strategice de dezvoltare a resurselor umane şi proiecte operaţionale în Romȃnia şi peste graniţe (Europa şi U.S.), precum şi numeroase certificări profesionale în zona de Coaching – Solution Focused, TEIQue, DISC, fiind certificatã ca...
Operations Manager, Data Protection Officer, Salarium Alina este în echipa Salarium încă de la începutul proiectului.  După un an și jumate de experiență Salarium, Alina este alături de noi să ne povestească despre prima soluție de plata instanța a avansului salarial, modul inovator prin care Salarium democratizează ziua de salariu și evoluția  ei în cadrul...
Member of Romanian Council Board, Romanian Diversity Charter, People Experience Expert & Companies Transformation Advisor
Director Dezvoltare Organizațională și Resurse Umane – Brașov Plant, Miele Experiență de peste 25 de ani de experiență în dezvoltarea și implementarea culturii organizaționale și a diferitelor strategii de resurse umane. Coordonarea de proiecte strategice de resurse umane la nivel local și global, cel mai recent fiind cel de Employee Experience cu echipa formată din...
Manager Resurse Umane, Maurer Imobiliare Cu experiență de peste 15 ani în Business Development, Management și Human Resources în companii naționale și multinaționale. În prezent, ea este Manager Resurse Umane în cadrul Grupului de firme Maurer Imobiliare. Anul trecut, în luna februarie, Daniela a dat curs unei noi provocări profesionale și se bucură să facă...
Manager Resurse Umane, in-tech Engineering Services  De șase ani, Adriana este Manager HR în cadrul in-tech Engineering Services, iar anterior, timp de cinci ani, a fost consultant recrutare în agenții de recrutare. Compania in-tech face parte din in-tech global (>1500 angajați) și oferă servicii de testare software, dezvoltare software și suport în domeniul dezvoltării autoturismelor,...
Employer Branding Manager, Evozon Cristina promovează brandul de angajtor Evozon pe piața IT din România de patru ani, iar tot ceea ce face ea gravitează în jurul oamenilor. Lucrează cu oameni, spune povești despre, cu și pentru oameni, iar cel mai mult îi place să facă asta în mediul digital. Cristina a absolvit Media Digitală.
Sales Manager, Smartree Cu o experiență de peste 15 ani în domeniul vânzărilor și business development, Anca s-a alăturat echipei Smartree pe poziția de Sales Manager. În cei peste 9 ani în domeniul resurselor umane, a colaborat îndeaproape cu numeroase companii multinaționale, având capacitatea de a înțelege foarte bine provocările din spatele proceselor de resurse...
Managing Partner, SanoPass Delia are peste 20 de ani de experiență, dintre care ultimii 11 sunt în industria de HealthCare și Wellbeing. Și-a început cariera în domeniul vânzărilor, lucrând direct cu clienții și ascultând povestea acestora îndeaproape, motiv pentru care astăzi pune mereu utilizatorul pe primul loc. Viziunea ei despre serviciile de sănătate este că...
HR Business Partner, Tremend De-a lungul timpului, Ely Ciumacencu s-a implicat cu devotament și pasiune în toate ariile domeniului, de la recrutare și administrativ, până la engagement în echipe, proiecte de learning & development și employee relations. De 6 ani, Ely este parte din echipa Tremend, unde s-a remarcat ca important partener strategic de HR,...
Antreprenor, Consultia – platforma SSM.ro Petru-Iulian MUREȘAN este antreprenor și administrator al Grupului de firme Consultia,  având funcția de Șef serviciu extern de prevenire și protecție. Deasemenea, este doctorand în cadrul Şcolii Doctorale Interdisciplinare din cadrul Universităţii Transilvania din Braşov, domeniul Inginerie Industrială fiind realizatorul  studiului doctoral având ca obiect tema „Optimizarea sistemelor de securitate...
CEO, CREASOFT IT Adrian Dinu este fondatorul și CEO-ul grupului CREASOFT (creasoft.ro), care dezvoltă soluții software și hardware (pontaj, soluții de inventar, monitorizare vendomate etc.). Are o experiență de aproape două decenii în antreprenoriat, în diverse business-uri care îmbină soluțiile software cu echipamentele hardware. În 2018 a avut și primul exit important: a vândut SAS...
Talent Aquitions, Learning&Development Manager, Brico Dépôt România Cu o experiență de peste 20 ani ȋn resurse umane,  Beatrice coordonează activitatea de atragere a candidatilor și training & dezvoltare la Brico Dépôt Romȃnia, unul dintre liderii pieţei locale de DYI, pentru peste 2.600 de angajaţi din ȋntreaga ţară. Anterior, a condus echipe de resurse umane in companii de...
Head of HR, BRINEL; Co-Fondator, Institutul pentru dezvoltare umană și organizațională în România Având o experiență în zona de business IT de peste 10 ani și o preocupare activă în zona de dezvoltare a ființei umane și a organizațiilor (Biography work, IMO Methodology,  Comunicare Non Violentă, Dezvoltare personală, U Theory), Daniela propune spre reflectare o...
Human Resources Manager, PRODLACTA Absolventă a Facultății de Drept din Brașov și Master în Drept la Universitatea „Transilvania” Brașov, urmând mai apoi cursurile de calificare ca Manager Resurse Umane.   Are peste 12 ani de experiență în domeniu, ultimii 10 ani ocupând funcția de Manager HR în cadrul companiei Prodlacta SA Brașov. În perioada lucrată în...
Acces in-person
300 lei +TVA
Buy Ticket

Discount de grup:
10% - 2 participanți
15% - 3 participanți
20% - 4+ participanți

Acces virtual
150 lei +TVA
Buy Ticket

Discount de grup:
10% - 2 participanți
15% - 3 participanți
20% - 4+ participanți

On Demand
100 lei +TVA
Buy Ticket

Nu puteți ajunge la eveniment? Nu ratați discuțiile. Solicitați înregistrarea evenimentului și urmăriți-o oricând aveți timpul necesar.

  • TECH FOR TRANSFORMATION. Tehnologia este principalul motor transformațional la nivel organizațional în acest moment. Care sunt pașii pe care companiile i-au făcut până în acest moment și cum îi planifică pe următorii? Cum ne pregătim pentru viitor, care va fi viteza de implementare și în ce termeni discutăm de tehnologizare la nivel strategic?
  • SPACE FOR SUCCESS. Viitorul pare a fi definit de munca în regim hibrid. Oamenii vor mai merge la birou, dar cu un alt ritm și un alt scop. Întâlnirile cu multe persoane, conectate virtual, dar și prezente fizic, vor fi frecvente. Spațiile de socializare vor fi mult dorite după perioada de izolare traversată. Dotările tehnologice necesare vor fi mai complexe. Siguranța în clădire va fi obligatorie. Cum adaptăm spațiile de birouri la noile obiective?
  • WORK FROM ANYWHERE. Lucrul remote a migrat rapid de la beneficiu la condiție de lucru în perioada pandemiei. Odată ce restricțiile impuse de pandemie vor disparea, în ce categorie va fi acest mod de lucru încadrat? Este work from anywhere noua normă?
  • THE REMOTE LEADER. Cu ce este diferit liderul remote? Ce noi aptitudini și-au dezvoltat liderii în perioada pandemiei? Putem vorbi despre o transformare a profilului liderului organizațional? Ce provocări pot apărea pe termen lung, în contextul unui sistem de lucru hibrid ce pare a deveni permanent?
  • HUMAN EXPERIENCE. Cum a migrat employee experience spre human experience și care sunt principalele elemente ce stau la baza unei strategii adaptate complexității modului de lucru actual?
  • DATA. Care sunt datele pe care departamentele de HR le au la dispoziție și cum poti fi acestea utilizate pentru a produce un impact pozitiv asupra engagementului, recrutării, EDI (Equality, Diversity and Inclusion), performanței, experienței angajatului, etc?
  • THE GREAT RESIGNATION. Ce amploare are acest fenomen în România? Cum răspundem acestui fenomen, ce avantaje avem la dispoziție, ce instrumente putem utiliza pentru un bun management al situației sau pentru diminuarea efectelor?
  • FUTURE OF RECRUITMENT. Cum arată viitorul în recrutare? S-a încheiat era recrutării în funcție de meserii? Trăim în era recrutării în funcție de aptitudinile nu neapărat specializate în funcție de industrii și domenii, ci în funcție de capacitatea de adaptare la viitor, tehnologie, schimbare? Care sunt așteptările și întrebările candidaților de azi și cum contrabalansăm ce nu putem oferi? Cum poți oferi siguranță și predictibilitate într-un context în schimbare? Talent acquisition.
  • SKILLS FOR THE FUTURE. Cum creăm oportunități reale de creștere angajaților, printr-o abordare dinamică de re- și up- skilling? Care va fi configurarea forței de muncă în relația cu tehnologia emergentă, echipe dedicate sau formarea tuturor angajaților pentru a utiliza tehnologia avansată?
  • WORK AS AN EXPRESSION OF PURPOSE. Numeroase studii arată că salariul nu mai este un factor motivator suficient. Angajații oferă tot mai multă importanță scopului, misiunii companiei pentru care lucrează, reflectându-și, astfel, valorile personale în viața profesioanlă. Cum comunicăm și demonstrăm valorile companiei?
  • BUILD A BRAND. Ce stă la baza unei bune strategii de employer branding? Care este „core”-ul unei companii și cum se reflectă acesta în relația anagajat-angajator? Ce definește profilul anagajatului în 2022 și cum testezi gradul de compatibilitate cu propria companie? Care este tonul potrivit în discuția cu angajații și potențialii angajați în acest moment, dar și în perioada post-pandemică?
  • MENTAL HEALTH IN THE WORKPLACE. Mai mult ca niciodată, bunăstarea psihologică a fost plasată de companii în centrul programelor de suport și beneficii. Dictat de context, acest trend pare rapid să se transforme într-un element permanent. Vorbim despre o normalizare a provocărilor psihologice la locul de muncă? Dincolo de efectele pandemiei, putem spune că a sosit momentul exprimării libere a altor tipuri de provocări pe care angajații le întâmpină la locul de muncă? Suntem pregătiți în mod real să gestionăm acest tip de informații?

Parteneri media:

  Debizz     Top Business